Gå til innhold

alkohol rundt eggløsning

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg ville ikke tenkt på det. Psykisk stress kan ødelegge minst like mye som alt annet. Da vi prøvde, levde jeg som normalt etter p-pilleslutt og tenkte ikke på å leve annerledes rundt dagene jeg trodde jeg hadde eggløsning. Ble gravid etter 3 mnd, så vi var jo heldige. Men som sagt; Ville levd som normalt og la ting gå sin gang.

Anonymous poster hash: cecfb...e85

Jeg har tenkt, men vet ikke om jeg tenker feil, at så lenge ungen ikke får næring fra mor er det trygt. Spiren bruker jo av plommesekken noen dager etter at den har slått seg til ro i livmora. Så jeg setter grensa på 8 -10 dpo. Etter det er det alkoholstopp.

Annonse

Her lever jeg livet akkurat som normalt, helt fram til en test viser positivt! Da jeg fikk bekreftet en spire på tidlig ul i uke 6 så sa gyn at jeg kunne feire med et lite glass champagne :P (gjorde ikke det altså,hehehe)

Selvsagt kunne du gjort det. Det nytter ikke å være hysterisk, men jeg skjønner at en fort blir det om prøvingen tar tid. 

Anonymous poster hash: 0d216...6b1

Her lever jeg livet akkurat som normalt, helt fram til en test viser positivt! Da jeg fikk bekreftet en spire på tidlig ul i uke 6 så sa gyn at jeg kunne feire med et lite glass champagne :P (gjorde ikke det altså,hehehe)

Selvsagt kunne du gjort det. Det nytter ikke å være hysterisk, men jeg skjønner at en fort blir det om prøvingen tar tid.  Anonymous poster hash: 0d216...6b1

Jeg er ikke hysterisk på noe som helst måte,hehehe, men det strider i mot meg med alkohol når jeg vet at jeg er gravid :)

Jeg er ganske liberal når det kommer til alkohol, drikker litt både nå å da. Har ikke vært full siden jeg var 17 da, og det begynner å bli en del år si :P Men tar meg gledelig ei øl å setter meg på terrassen når ungene er i seng en tirsdagskveld midt i prøvinga :)

Men når testen viser positiv, da er det alkoholfritt øl som gjelder ;) Jeg er vist veldig gla i øl :P

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...