Gå til innhold

Slush kopp ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ungene har lyst på, og det har jeg også :P er det noe å bruke penger på eller er det bortkastet?

Anonymous poster hash: d5ad0...594

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjøpte en på jernia men fikk ikke noe dreis på det :-/

Anonymous poster hash: e229a...6f4

Skrevet

Hadde jeg vært deg, ville jeg heller vurdert å bruke noen kroner til privattimer med en norsklærer.

Anonymous poster hash: 6fae2...bef

Skrevet

Har toppkarakterer i norsk ;)

Skrevet

Likevel vet du ikke forskjellen på å/og

Anonymous poster hash: 12c17...67f

Skrevet

Tviler.

Skrevet

Min 10-åring bruker sin hele tiden, saft og juice blir deilig slush.

Må jo demonteres og vaskes for hånd, så stå til tørk før du skrur den sammen igjen og legger den i fryseren så den er frossen til neste runde, men min 10-åring synes definitivt det er verdt det. 

Anonymous poster hash: cb8e3...9a3
Skrevet

Jeg personlig foretrekker smothie twister'en da, om jeg tar f.eks husholdningssaft i den og har i noen isbiter og noen frosne jordbær blir det på noen få sekunder en deilig slush og den kan vaskes i maskinen ;)

Skrevet

Jeg personlig foretrekker smothie twister'en da, om jeg tar f.eks husholdningssaft i den og har i noen isbiter og noen frosne jordbær blir det på noen få sekunder en deilig slush og den kan vaskes i maskinen ;)

https://www.flust.no/kjoekken/kjoekkenapparater/blender/obh-nordica-smoothie-twister-sort/?cid=_adwordspla_cpc&gclid=CLfrqLWW4cACFQoNcwodo6AACg

Skrevet

Hallo #3,5,6

Hun bruker da og/å rett hun... Så, Eh ...

Anonymous poster hash: ec3f7...285

Skrevet

Hallo #3,5,6

Hun bruker da og/å rett hun... Så, Eh ...

Anonymous poster hash: ec3f7...285

Slush kopp? Hva er det? Hørt om sammensatte ord?

#3 og 6

Skrevet

Vår datter på 5 år har slushkopp, og den fungerer fint. Det eneste er at frysen må være mye kaldere enn vi foretrekker for at den skal virke skikkelig. Dersom vi skal ha skikkelig slush, må frysen være så kald at is og lignende er så hard at vi ikke klarer å ta noe av det før etter 15-20 minutter i romtemperatur.

Anonymous poster hash: d9f3d...924
Skrevet

Da hadde du en dårlig norsklærer ;) Jeg finner fire åpenbare skrivefeil i innlegget ditt. Du deler opp et ord som ikke skal deles opp (slush kopp = slushkopp), mangler punktum etter "også", mangler stor bokstav i "er" og mangler komma etter "på".

At noen påpeker og/å var derimot litt skremmende, for det har du brukt helt korrekt.

Anonymous poster hash: d9f3d...924

Skrevet

Vi har, jeg og samboer har to forskjellige og vi har de i fryseren som er i under kjøleskapet (så ikke dypfrysing) og de fungerer helt supert :) Et tips: Ha o'boy i, da blir det sjokoladeis  :sjokolade:  :tommelopp:

Anonymous poster hash: f1bab...76d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...