Gå til innhold

Har nettopp flyttet,og er visst snart i krangel med naboen :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Om parkeringsplassen min..

Det er svært liten mulighet for parkering her,og til huset mitt er det en plass. Denne plassen er kjøpt av tidligere huseier og følger selvsagt huset. Saken er at naboen ved siden av bruker min plass i tillegg til sin egen. Så jeg ender opp med å måtte parkere langs veien, noe som ikke er bra da det er smalt og uoversiktlig. Når jeg har kommentert det,bare trekker han på skuldrene og later som om han ikke forstår meg. (De er ikke norsk) De andre naboene forteller at de har hatt mye bråk med denne familien, både pga parkering og andre ting. De sier jeg bare må parkere der,men han tar plassen tilbake hver gang jeg er ute å kjører..

Jeg syns dette er fryktelig dumt :(

Anonymous poster hash: 4a742...3f4

Fortsetter under...

Skrevet

He he, freidig type! Tror ikke du kommer noen vei med ham! Parker der så ofte du kan :)

Anonymous poster hash: c770d...6a1

Skrevet

Gi klar beskjed om at plassen er din og at du kommer til å få bilen tauet bort hvis de fortsetter å parkere der. Evt kan du gjøre som en bekjent av meg som slapp ut lufta i alle dekkene. :P

Skrevet

Få bilen tauet.

Sett også opp skilt. Reservert og reg.nummer.

Funker ikke det anmeld dusten.

Anonymous poster hash: 3efcf...154

Skrevet

Sett opp skilt! "Privat parkering for (veinavn og nr)."

Anonymous poster hash: c3694...a38

Skrevet

Du får passe på å sette en tilhenger eller noe annet på plassen når du er borte. Eller spraymal plassen med "privat parkering". Irriterende nabo 😬

Anonymous poster hash: 9b25b...abf

Annonse

Skrevet

Få tauet bort bilen? Dramaqueens!

Skrevet

Det er allerede skiltet med adressen min :/

Jeg skjønner ikke at det går an å være så arrogant..

Skrevet

Er det noe å bry seg om da, at de blir sure? Begynn å sette opp kjegler når du drar, med et skilt det står privat parkering på?

Ellers hadde jeg terrorisert ham med å ringe på, mase, gestikulere osv hver eneste gang han tok den, til han ble møkklei meg.

Funker ikke det hadde jeg ringt viking og sagt at det står en bil på din parkeringsplass som har stått der lenge, du får ikke kontakt med eier, om de kan hente den.

Siste forslag er å få en kompis med traktor til å taue bilen vekk for deg. Det har jeg gjort her hos oss;)

Anonymous poster hash: 1b175...0bd

Skrevet

OMG

Skrevet

Bom inn til parkeringsplassen som bare du har nøkkel til.

Finn ut hvilke regler som gjelder når noen parkerer på din private parkering. Sett opp skilt med privat parkering og overtredelse medfører borttauing om det er lov. Få bilen tauet bort om den står der.

Anonymous poster hash: 3bf53...c13

Skrevet

Jeg hadde blitt så flyyyforbanna😤 blir det bare av å høre om det😜 men enig,få han taua eller sett opp noe når du er borte. Utrolig kjipt at det skal bli sånn,men hvis han skal være så idiot får han tåle det. Og hvis de andre naboene sier han gjør mye sånt er det vel ikke så farlig å lage litt bråk med han😉 vi har et par parkeringsplasser her vi bor som vi deler med naboen. En gang var det en annen bil som sto der. Det gjorde at vi ikke fikk parkert der. Da sjekket jeg opp bilnr og fikk nr. Sendte en meld. Var en hyggelig dame da,så jeg ble ikke sint. Men hadde personen vært kjip hadde jeg definitivt fått den tauet😈

Anonymous poster hash: 7ef13...476

Skrevet

Typisk utlendinger!!!!!

Anonymous poster hash: 644b6...2b0

Annonse

Skrevet

Kjenner jeg blir dritforbanna på vegne av deg hi, makan til frekke naboer!! Det du skulle gjort var å parkere bilen din på deres parkering når de er borte,da får nok pipen en annen lyd skal du se!

Anonymous poster hash: 7b523...1be

Skrevet

Klarer du å parkerer bak de ? Slik at du parkerer de inne !?

Skrevet

Folk som bare tar seg til rette, og i dette tilfelle bruker en parkeringsplass som er en annen sin, er skikkelig irriterende. Jeg har vært borti liknende, men da gikk det faktisk an å fikse opp i det ved å ta et kraftig alvorsord med personen.

Du har satt opp skilt og sagt ifra (?). Neste skritt får være å ringe politiet for å høre hva du kan gjøre videre. 

Anonymous poster hash: 2897b...7e2
Skrevet

Monter en slik

Anonymous poster hash: bcc72...5a7

post-42-4105_thumb.jpg

Skrevet

Parker bak de. Det gjorde vi når vi kom hjem en kveld og det stod en bil på plassen vår. 

De var kjempe sure når de skulle på jobb dagen etter for det skulle ikke vi og vi hadde god tid.

De parkerte aldri på vår oppmerkede plass igjen

Anonymous poster hash: 9a693...6f6
Skrevet

Parker bak de. Det gjorde vi når vi kom hjem en kveld og det stod en bil på plassen vår. 

De var kjempe sure når de skulle på jobb dagen etter for det skulle ikke vi og vi hadde god tid.

De parkerte aldri på vår oppmerkede plass igjen

Anonymous poster hash: 9a693...6f6

Det har jeg også gjort. Fungerte akkurat som det skulle. De ble dritsure og parkerte aldri mer på min plass igjen :D

Anonymous poster hash: 3ebba...37d

Skrevet

Spikermatte neste!

Anonymous poster hash: 3f47c...cce

Skrevet

Slike personer er ofte ikke villige til å betale for noe. Så jeg ville sagt helt saklig at din private parkeringsplass er merket privat, at du har sagt fra tidligere at de ikke kan parkere der, og at du derfor ønsker å si fra at neste gang de parkerer på din plass så vil du få tauet bort bilen på deres regning.

Jeg ville samtidig passet på at det står tydelig på parkeringsplassen at biler taues bort på bileiers regning.

Vil de da ha ut bilen sin så må de betale den ut.

Ha gjerne vitne når du sier det til dem. Ta bilder hver gang de parkerer på plassen osv. Skulle det da bli noe bråk så har du vitner og bevis, samt at du både muntlig og skriftlig (m. skilt på plassen) informert at plassen er privat og at andre blir tauet bort.

Anonymous poster hash: 8db2a...6ca
Skrevet

Takker for flere kreative forslag :) Jeg får prøve å ta det opp igjen med han når det passer seg slik,jeg vet at de snakker greit norsk. Om ikke parkerer jeg bare foran :P

Skrevet

Typisk utlendinger!!!!!

Anonymous poster hash: 644b6...2b0

Idiot. Du altså.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...