Anonym bruker Skrevet 13. september 2014 #1 Del Skrevet 13. september 2014 Ikke spesielt til selve fødselen, men til å få enda en baby!!! Har en 3 åring fra før, som akkurat har begynt i barnehagen og det går ikke så bra. Han er utrolig avhengig av meg, og jeg fatter ikke hvordan jeg skal få til en baby på toppen av det her! Han sliter skikkelig med tilvenninga, så skal han bli nødt å takle dette her også! Herregud som jeg gruer meg!! Har ikke kjøpt inn noen ting av det jeg trenger til babyen enda. Ikke har vi navn klart. Alt er bare tungt. Føler meg skikkelig urettferdig og fæl!!!! Og til de som lurer, JA, babyen var planlagt. Jeg ville ha en til. Jeg et bare ikke om jeg er klar Anonymous poster hash: 4fdd1...d14 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144168739-en-mnd-igjen-til-f%C3%B8dsel-og-jeg-bare-g%C3%A5r-og-gruer-meg-s%C3%A5nn/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 14. september 2014 #2 Del Skrevet 14. september 2014 Skjønner litt følelsen. Hadde det sånn de to første trimestrene. Er litt mer klar nå,men hvis jeg tenker nøye på det blir jeg stressa. Jeg håper bare at det går seg til når babyen kommer og prøver å ikke trnke for mye på det nå. Hva sier 3 åringen til å få søsken da? Anonymous poster hash: 00afe...756 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144168739-en-mnd-igjen-til-f%C3%B8dsel-og-jeg-bare-g%C3%A5r-og-gruer-meg-s%C3%A5nn/#findComment-146663811 Del på andre sider Flere delingsvalg…
julibaby10 Skrevet 14. september 2014 #3 Del Skrevet 14. september 2014 Hva er det som ikke går bra med tilvenning da? Når leverer du ham om morgenen og når henter du? Har han noen dager fri ila uka? Dette med tilvenning i barnehagen kan plutselig snu, og en dag vil de ikke bli med hjem når man skal hente de. Det kan hende at du gjør det her fra før, men nevner det fordet: vil anbefale deg å levere tidlig på morgenen(ikke drøy det til 9-10), og heller hente rundt 14-15... Vær trygg når du leverer, si "hade", vink og gå. Ikke bli stående eller kom tilbake når han gråter. Og ikke la han få unødvendige fridager fra barnehagen, det kan forlenge prosessen. Selv syntes jeg det var fælt å se sønnen min så lei seg ila dagen i barnehage(jobber i samme barnehag) og syns det var en befrielse å la han få fri fra barnehagen (hjemmeværende besteforeldre) at jeg lot han få fridager den første tiden. Det er nok det dummeste jeg har gjort! Tok en tid, men så begynte han å storkose seg!:-) Lykke til! Dette går seg nok helt sikkert til!:-) Tror forresten det er normalt med dårlig samvittighet for at man får flere barn, men tror vi heller gjør dem en tjeneste:-) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144168739-en-mnd-igjen-til-f%C3%B8dsel-og-jeg-bare-g%C3%A5r-og-gruer-meg-s%C3%A5nn/#findComment-146663885 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå