Gå til innhold

hvor lenge kan en ferdig vasket maskin stå i maskinen??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Takk for svar.

Satt på kl 21:15. 60 grader vask :)

Anonymous poster hash: 6d1ba...dd4

Men da er jo vasken ferdig nå snart? Så hvorfor ikke henge den opp nå? hehe.

Men uansett, det går på lukten. Og ta en skikkelig sniff.. Jeg har gjort feilen et par ganger, der jeg kun lukter på det første plagget jeg tar ut, så merker jeg etter tørking at den ene jakka lukter vondt, så må jeg plutselig vaske halvparten på nytt igjen...

Kommer an på maskina det, min bruker 3 timer på 60 graders vask. Hadde ikke giddet å sitte oppe 2 timer til for å henge opp. :P

Anonymous poster hash: 551ae...84d

Hehe ja jeg kjenner kun til min egen, den bruker 65 min. Jeg bruker kun én vask til alt, så kjenner ikke til stort annet =P
Bruker du virkelig en vask til alt? Hvordan i all verden er det mulig?

Vi vasker sengetøy for seg selv, sokker for seg selv, truser for seg selv, bh'er for seg selv, håndklær/kluter for seg selv, ellers overdeler for seg selv. Å mikse alle klær sammen på 30 grader er uhygienisk. Truser blir ikke rene på 30 grader, fysj

Anonymous poster hash: b04e6...e6d

Den er 40 eller 60 grader grader, og ja, jeg kjører alt sammen :)

Alt blir rent, ingenting blir misfarget, og ingenting blir ødelagt!

Vasker du hvitt og svart sammen, så skal jeg love deg at de "hvite" klærne dine ikke er hvite ;)

Anonymous poster hash: 709b0...01e

Jeg har svært få hvite klær, men de som er hvite, er fortsatt hvite. Og jo, jeg vasker med både svart, blått og rødt!

Fortsetter under...

Skrevet

Tåfislukt i trusene, fysj og fy, dessuten blir ikke alt av bakterier drept på 60 grader. Å blande alt i maskinen er uhygienisk

Skrevet

Tåfislukt i trusene, fysj og fy, dessuten blir ikke alt av bakterier drept på 60 grader. Å blande alt i maskinen er uhygienisk

Jeg tror du burde skaffe deg en bedre maskin om du får tafisklukt i trusene etter en 60 graders vask.

Skrevet

Jeg tror du burde skaffe deg en bedre maskin om du får tafisklukt i trusene etter en 60 graders vask.

Jeg vasker nesten alt separat, nettopp for å forebygge slike hendelser :) For meg gir det null mening å vaske truser og sokker sammen. Sokker jeg f.eks. har tråkket med på gulvet på treningssenter hvor mange garantert går med utesko sammen med truser som sitter tett inntil kroppen, nei fysj, kunne ikke falt meg inn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...