Anonym bruker Skrevet 13. september 2014 #1 Skrevet 13. september 2014 Når kan man begynne med badrering rundt livet på barn? Tenker ikke på armringer. Anonymous poster hash: 65ed3...e42
Anonym bruker Skrevet 13. september 2014 #2 Skrevet 13. september 2014 Jeg mener at en badering er kun for lek i vannet, så hvis vannet er grunt, kan man bruke det tidlig, men hvis den skal brukes på dypet, så bør den ikke brukes før barnet kan svømme ordentlig. Hvis det er en badering beregnet for babyer (sånn med "sete" i), så ville jeg brukt den fra barnet kan sitte, men selvfølgelig mens en voksen hele tiden holder barnet. Anonymous poster hash: 24524...5ed
Anonym bruker Skrevet 13. september 2014 #3 Skrevet 13. september 2014 Det kan du starte med ganske tidlig - det fins baderinger i ganske små størrelser hos babysvømmeskoler - husker ikke hvor mange mnd de var når vi startet der med ring men langt under et år mener jeg nå å huske ? Forøvrig er badering og armringer leketøy og ikke sikkerhetsutstyr! Anonymous poster hash: 20d07...75b
Anonym bruker Skrevet 13. september 2014 #4 Skrevet 13. september 2014 Har betennelse i en arm så tenker at en badering kan avlaste litt, skal selvfølgelig ikke satse på at ungen kan være unna meg i vannet, kan tenke såpass. Sønnen min er 1 år, så kan absolutt sitte. Finnes det andre ringer med sete enn de stygge firkantede gule? Anonymous poster hash: 65ed3...e42
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå