Gå til innhold

Ringe legen eller er det normalt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk påvist uvi igår, er 37 uker påvei.

Idag er jeg veldig uggen, og dårlig.

Har mensen lignende smerter og vondt i korsryggen. Fikk nesten ikke sove i natt :-(

Bare sliten og dårlig..og alt dette etter at jeg startet på behandlingen igår. Er dette normalt? Har brekninger, men har ikke spydd! Har fram til idag hatt litt treg mage, og plutselig idag, har alt løsnet opp(?) litt usikker på dette må jeg erlig innrømme :-(

Anonymous poster hash: e164d...ddb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og medisinen jeg går på heter "furadantin" erfaringer med denne?

Skrevet

Skader ikke å ta en telefon til legevakta :)

Uff...får se det litt ann utover kvelden. Får sikkert beskjed om å kutte ut kuren ...

Skrevet

er det ikke fødsel som er i gang? høres litt slik ut

Anonymous poster hash: 06577...5e6
Skrevet

Eller nyrebekkenbetennelse hvis det er feil medisin ift hvilke bakterier du har?

Ta en telefon til legevakten, for er det nyrebekkenbetennelse så må du på sykehuset!

Anonymous poster hash: 2b92b...d09
Skrevet (endret)

Tenker du absolutt bør ringe føden. Ikke nødvendigvis legen.

Endret av PrinsesseHengepupp
Skrevet

Magetrøbbelet kan skyldes medisinene, er ganske vanlig å bli uggen i magen av slike medisiner.

Men om urinprøven ikke ble dyrket kan du fort å fått feil medisin og infeksjonen spredd seg til nyrene, det er ikke bra. Jeg ville ringt og fortalt om smertene som har blitt verre, kan tyde på en nyrebekkenbetennelse og da bør du absolutt undersøkes på nytt.

Anonymous poster hash: 3c794...1df
Skrevet

Såpass? Da skal jeg ringe til føden med en gang jeg! Bedre å ringe en gang formue enn forlite! Takk for svar! Til stor hjelp. Ringer jordmor i dette sekund...litt lettere å forhøre seg med henne! Tusen takk jenter! HI

Skrevet

UVI kan sette igang fødsel. Ta en telefon til legevakten eller til føden du. Bedre å ringe en gang for mye enn en gang for lite. Lykke til :)

Anonymous poster hash: fa726...a48
Skrevet

En ringer føden når en er gravid! Ring å si hvordan du har det, så får de dømme.

Skrevet

Slutter meg til de andre her. Ring føden når du er så langt på vei!!

Anonymous poster hash: d3db4...b51

Skrevet

UVI kan sette i gang fødselen men du er jo 37 uker på vei. De er jo redd for at folk skal føde premature.

Anonymous poster hash: eb5a5...c41

Skrevet

Hvordan har det gått, HI?

Anonymous poster hash: 9777f...0d2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...