Anonym bruker Skrevet 13. september 2014 #1 Skrevet 13. september 2014 Er det noen som har erfaringer med vinterdressene fra Nameit? Skal ha dress til en 3-åring. Anonymous poster hash: 2bc8c...4ca
Elskerhøsten2014 Skrevet 13. september 2014 #2 Skrevet 13. september 2014 De er fine til barnehage brukt synes jeg
Anonym bruker Skrevet 13. september 2014 #3 Skrevet 13. september 2014 Jeg hadde det til gutten min i fjor, og har kjøpt samme i år, han er 3 år. Har 2 voksne barn og har aldri skjønt dette med at dyrt er best. "Før i tiden" holdt det med bevernylondress med teddyfor, og jaggu har de ikke overlevd. Ikke frøs de heller Anonymous poster hash: 4402f...56c
Anonym bruker Skrevet 13. september 2014 #4 Skrevet 13. september 2014 Jeg har hatt det til datteren min i fjor, og kjøpt igjen i år. Hun er 3,5 år. Hun har aldri blitt kald eller våt, og de er gode og lette å bevege seg i. Anonymous poster hash: 1850d...1fe
Elsker livet Skrevet 13. september 2014 #5 Skrevet 13. september 2014 Jeg skulle kjøpe en i fjor eller i forfjor, var det året de hadde så fine stjernemønster. Men jeg ble så utrolig skuffet da jeg tok den ned fra stativet. Den var blytung i forhold til andre dresser, så skuffet hang jeg den tilbake igjen og gikk hjem uten dress. Vet ikke hvordan de er i år.
Anonym bruker Skrevet 13. september 2014 #6 Skrevet 13. september 2014 Grusom! Tung, stiv og klumpete. De som synes den er super har neppe aktive barn som er mye utendørs. De som bruker name IT vinterdress vet sannsynligvis ikke hvordan skikkelig yttertøy for aktive barn skal være. Name IT høstdress er veldig fin.. Anonymous poster hash: e7ace...575
LME1001 Skrevet 13. september 2014 #7 Skrevet 13. september 2014 Godt fornøyd med vinterdressen. Brukte den i fjor (da gutten var halvannet). Myk og god, romslig og lett. Kjøper gjerne nameitdress i år igjen.
Anonym bruker Skrevet 13. september 2014 #8 Skrevet 13. september 2014 Skjønner ikke at noen synes disse dressene er tunge, stive og klumpete. Jeg synes den er lett, enkel å ta på, og gutten vår er aktiv så det holder. Anonymous poster hash: 4402f...56c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå