Gå til innhold

Noen som har erfaring med ørebarn ?

HH80

Anbefalte innlegg

Gutten som nå er 8 mnd har allerede hatt en øreverk,gikk over uten antibiotika men trommehinna sprakk og ut kom masse verk !! Det var i sommer. På forsinket 6 mnd kontroll ( han var 7 mnd) så legen at han fortsatt var noe rød på øret.

Han er for det meste blid som en sol på dagen, men tar seg ofte opp mot ørene i perioder,spesielt det som var betent. Nå i natt våknet han etter noen timer søvn og roet seg ikke etter pupp en gang, liker ikke at jeg da tar på øret . Han fikk paracet og sovnet da etter ca 20 min. Sov 7 timer og våknet blid som en sol. Han er forkjølet og jeg mistenker at han da har fått væske i mellomøret... Det er vel noe som kjennetegnes av smerter som kan kommer periodevis ?? Noen med erfaring ??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei ikke vært hos legen. Var bare i natt han virket plaget . Var litt gult i øret hans i dag og det kan vel være noe av sånn væske eventuelt. Forstått at den er seig og gul.

Nevøen min hadde væske i mellomøret nemlig opp han kunne våkne etter noen timer søvn med smerter, det forverres vel pga økt trykk i liggende stilling, for han gikk det over av seg selv og han slapp dren.

Nå våknet han akkurat igjen her da, men roet seg fort, tydelig ørene som plager han hvertfall.. Hvis det fortsetter må jeg vel til legen sikkert

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hev hodet litt med enten å heve sengen eller legge en pute eller lignende under hodeenden av madrassen. Kan være vondt når de ligger flatt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...