Anonym bruker Skrevet 12. september 2014 #1 Skrevet 12. september 2014 Sokker, strømpebukser og alt annet med strikk blir slarkete og ødelagt i fasongen fordi strikken ryker :/ Hvem er mest sannsynlig synderen av vaskemaskinen og tørketrommelen? Ungene bruker opptil 3 skift per barnehagedag og på grunn av dårlig økonomi for tiden har jeg ikke så mye klær til de, noe som gjør at klærne vaskes ofte og tørkes i trommelen for å være klare til bruk så fort som mulig. Vil det hjelpe å velge mindre sentrifugering? Bruke kortprogrammet som varer i en time istedenfor det vanlige programmet som varer i to timer? Blir det likevel rent nok? Tips til hvor jeg finner slitesterke inneklær, sokker og strømpebukser når jeg får bedre råd? Anonymous poster hash: c301b...00e
Anonym bruker Skrevet 12. september 2014 #2 Skrevet 12. september 2014 Koster mindre å kjøpe flere strømpebukser enn å vaske klær ofte Anonymous poster hash: fdd1d...d4d
Anonym bruker Skrevet 13. september 2014 #3 Skrevet 13. september 2014 Kan det hjelpe å ikke bruke skyllemiddel? Vet at det tar knekken på enkelte plagg her.. Anonymous poster hash: bf74c...5dc
aanonym Skrevet 13. september 2014 #4 Skrevet 13. september 2014 Bruker du skyllemiddel/tøymykner? Det dreper elstisiteten i mange plagg.
Anonym bruker Skrevet 13. september 2014 #5 Skrevet 13. september 2014 Jeg har aldri det problemet, selv om vi har billige klær som vaskes mye. Tenker tørketrommelen må være synderen, siden det er det eneste jeg ikke bruker. Anonymous poster hash: 09f9a...957
Mamma_til_2 Skrevet 13. september 2014 #6 Skrevet 13. september 2014 Jeg vasker og tromler med skyllemiddel men har ikke opplevd det du sier med mindre det r snakk om klær som har levd lenge, strikken morkner tilslutt og da ryker den. Anbefaler deg når du skal kjøpe nytt ikke gjør dette i en dagligvare ( med mindre det er piere robert) kjøp heller på hm, Cubus eller sportsbutikk, disse holder lenger.
Anonym bruker Skrevet 13. september 2014 #7 Skrevet 13. september 2014 Bruker ikke tøymykner nei. Anonymous poster hash: c301b...00e
Anonym bruker Skrevet 13. september 2014 #8 Skrevet 13. september 2014 Får gå til innkjøp av flere tørkestativ da og la tørketrommelen hvile en stund, så får jeg se om klærne fortsatt slites like mye Anonymous poster hash: c301b...00e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå