Gå til innhold

Ååååh!! Plutselig ryker strikken i alle klærne!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sokker, strømpebukser og alt annet med strikk blir slarkete og ødelagt i fasongen fordi strikken ryker :/ Hvem er mest sannsynlig synderen av vaskemaskinen og tørketrommelen? Ungene bruker opptil 3 skift per barnehagedag og på grunn av dårlig økonomi for tiden har jeg ikke så mye klær til de, noe som gjør at klærne vaskes ofte og tørkes i trommelen for å være klare til bruk så fort som mulig. Vil det hjelpe å velge mindre sentrifugering? Bruke kortprogrammet som varer i en time istedenfor det vanlige programmet som varer i to timer? Blir det likevel rent nok? Tips til hvor jeg finner slitesterke inneklær, sokker og strømpebukser når jeg får bedre råd?

Anonymous poster hash: c301b...00e

Skrevet

Koster mindre å kjøpe flere strømpebukser enn å vaske klær ofte

Anonymous poster hash: fdd1d...d4d

Skrevet

Kan det hjelpe å ikke bruke skyllemiddel?

Vet at det tar knekken på enkelte plagg her..

Anonymous poster hash: bf74c...5dc

Skrevet

Bruker du skyllemiddel/tøymykner? Det dreper elstisiteten i mange plagg.

Skrevet

Jeg har aldri det problemet, selv om vi har billige klær som vaskes mye. Tenker tørketrommelen må være synderen, siden det er det eneste jeg ikke bruker. :P

Anonymous poster hash: 09f9a...957
Skrevet

Jeg vasker og tromler med skyllemiddel men har ikke opplevd det du sier med mindre det r snakk om klær som har levd lenge, strikken morkner tilslutt og da ryker den.

Anbefaler deg når du skal kjøpe nytt ikke gjør dette i en dagligvare ( med mindre det er piere robert) kjøp heller på hm, Cubus eller sportsbutikk, disse holder lenger.

Skrevet

Bruker ikke tøymykner nei.

Skrevet

Får gå til innkjøp av flere tørkestativ da og la tørketrommelen hvile en stund, så får jeg se om klærne fortsatt slites like mye :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...