Gå til innhold

Hjelp... Hva synes dere???

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Fine alle sammen! :) Ville nok også skrevet Kassandra. Liker nok Kaspara mest, så Kristense og til slutt Kassandra. Har du hørt navnet Laurentse (stum t)? Det er likt Kristense :) Jeg hadde ikke stresset med å bestemme meg hadde jeg vært deg/dere. Nå kommer hun jo snart, og det er faktisk stor sjanse for at det åpenbarer seg hvilket av disse hun skal hete når dere ser henne :) Lykke til!

Fine alle sammen! :) Ville nok også skrevet Kassandra. Liker nok Kaspara mest, så Kristense og til slutt Kassandra. Har du hørt navnet Laurentse (stum t)? Det er likt Kristense :) Jeg hadde ikke stresset med å bestemme meg hadde jeg vært deg/dere. Nå kommer hun jo snart, og det er faktisk stor sjanse for at det åpenbarer seg hvilket av disse hun skal hete når dere ser henne :) Lykke til!

Jeg og tenker at vi ser hvem hun er når hun kommer :) Men det som og er greien er at hun har 3 søstre som er veldig ivrige i denne debatten og ;) Hadde derfor vært supert om vi kunne bestemme oss i samlet flokk :) Jeg svinger veldig mellom Kaspara og Kasandra, Kristense ligger gjevnt på 2 plass....

Anonymous poster hash: f8ad9...0e5

Annonse

Jeg og tenker at vi ser hvem hun er når hun kommer :) Men det som og er greien er at hun har 3 søstre som er veldig ivrige i denne debatten og ;) Hadde derfor vært supert om vi kunne bestemme oss i samlet flokk :) Jeg svinger veldig mellom Kaspara og Kasandra, Kristense ligger gjevnt på 2 plass....

Anonymous poster hash: f8ad9...0e5

Vi hadde også to svært ivrige søsken, som veldig gjerne ville være med å bestemme ;) Men vi var veldig klare på at de hadde uttalelsesrett, og ikke noe mer enn det. Mannen og jeg hadde mer enn nok med oss selv når det kom til det å bli enige :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...