Gå til innhold

Smerter under samleie.. Symtom??

Anbefalte innlegg

Heisann! Jeg er ca 11 dpo eller noe liknende kanskje mindre i dag.. Usikker på når el var :P

Men i går skulle vi ha sex å det første jeg reagerte på var jeg var klissvåt innvendig når han putta den inn :o å vi hadde ikke noe form for vorspiel noe jeg aaaaldri er uten vorspiel ;)

Deretter begynte vi å han spurte om å ta meg bakfra, klart det sa jeg.. Gikk bra med deg samme.. Så begynte han å ta i, å det var så vondt at jeg måtte bytte stilling :o

Kan dette være ett symtom??? Eller hva tror dere?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144168491-smerter-under-samleie-symtom/
Del på andre sider

Fortsetter under...

For min del har jeg hatt smerter av og til (absolutt ikke alltid) slik du har beskrevet det både før jeg ble gravid, nå når jeg var gravid i august, og nå etter SA'en, så på meg er det i alle fall ikke et symptom.

Vi damer blir nok litt tussete i hodet av å være i dpo-land (det blir i alle fall jeg!!), så vi merker nok mye mer i den perioden.

Prøv å være tålmodig (selv om det er fryktelig vanskelig såpass nærme IKM...!), så tenker jeg du vet mer sikkert over helga! Lykke til :)

Hmmmm, etter å ha sett at du har opprettet 3 tråder på kort tid her inne så husker jeg hvem du er Sophien! Er ikke så lenge siden flere brukere tipset deg om at du måtte ta det med ro da du virket i overkant stresset ift prøvingen, jakten på symptomer ect ect. Da ble du drit forbanna selv om de aller fleste hadde en hyggelig tone!

Ser ut til at du er på "stress kjøret " igjen etter innleggene dine å dømme! Hva med å roe ned, ha sex annenhver dag og ta det som det kommer! Blir helt varm i topplokket på vegne av deg! Jeg trodde at jeg var tussete, men du er hakket verre!

Anonymous poster hash: cf909...ee1

Hahaha, too much info? (A)

Det var slik sist jeg var gravid også 😉 har egentlig en datter på 1 år ;)

Jeg har aldri vært sånn ellers! Verken før forje gang eller det året som har gått.. Heller ikke etter jeg slutta på p-plasteret.. Derfor jeg stussa litt da veit dere 😉 jeg ekke den som leter liksom, jeg bare henger oppi ting jeg enten opplevde sist eller som ikke pleier å være slik ☺️

Annonse

Hahaha, too much info? (A)

Det var slik sist jeg var gravid også har egentlig en datter på 1 år ;)

Jeg har aldri vært sånn ellers! Verken før forje gang eller det året som har gått.. Heller ikke etter jeg slutta på p-plasteret.. Derfor jeg stussa litt da veit dere jeg ekke den som leter liksom, jeg bare henger oppi ting jeg enten opplevde sist eller som ikke pleier å være slik ☺

har du egentlig en datter?? Hva mener du med det? Har du en datter så har du en datter!

Hun døde i krybbedød 12 timer gammel ;)

huffda, det var leit å høre,kondolerer :(

Men igjen! Prøv å senke skuldrene, pust med magen og ikke stress, det kan lett gjøre det vanskeligere for å bli gravid ;) lykke til!

Hun døde i krybbedød 12 timer gammel ;)

Må si det er uhyre merkelig å avslutte den setningen med å blunke?!!!

Enten lyver du eller så er du ikke helt god ;)

Anonymous poster hash: 367e0...327

Tenkte akkurat det samme...

Anonymous poster hash: 80432...781

Husk at livmortappen har faser som er lav medium og høy, høy er den når du har el, og da er de så høyt inni der at det kan være vanskelig å finne. Så smertene er som regel pga av tappen er lav, noe som er helt vanlig og en mer logisk forklaring på smertene :)

Anonymous poster hash: 080e9...ac6

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...