Anonym bruker Skrevet 12. september 2014 #1 Del Skrevet 12. september 2014 Vi slet under ammingstida pga veldig hyppige måltider. Nå når vi har gitt mme (slutta amminga) i to uker er det fremdeles hyppigere måltider enn det jeg trodde var normalt. Mao drikker hun lite men ofte. Hvor ofte gir dere??? Anonymous poster hash: bd7a0...d53 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
carma78 Skrevet 13. september 2014 #2 Del Skrevet 13. september 2014 Lite og ofte her også! Sånn var det når jeg ammet også har begynt å introdusere grøt nå, foreløpig blir det bare spyttet ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
carma78 Skrevet 13. september 2014 #3 Del Skrevet 13. september 2014 Spiser hver 2.-2,5 time forresten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 14. september 2014 #4 Del Skrevet 14. september 2014 Tusen takk for svar Carma!! Her er d også hver 2.time. Noen ganger oftere, og noen sjeldne ganger går det 2,5-3 timer. Mi også bare spytter ut grøten. Banan og avokado+mme virker å gå litt bedre ned, men det er bare snakk om 1 teskje (har prøvd hver dag i 2 uker). Anonymous poster hash: bd7a0...d53 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
carma78 Skrevet 14. september 2014 #5 Del Skrevet 14. september 2014 Har prøvd i 2 uker her også jeg vet det løser seg da, storebror var lik han også. I dag tror jeg faktisk hun svelget litt grøt kamuflert med fruktmos;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 14. september 2014 #6 Del Skrevet 14. september 2014 Åh! Det lover bra Carma. Satser på d samme gjelder her da Hadde vært så kjekt. Lykke til! Anonymous poster hash: bd7a0...d53 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå