Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei   :)

Jeg er 20 år og sammen med min samboer har vi prøvd i 1 år og seks måneder. Har akkurat blitt ferdig med mensen og 3 periode på femar/pergo.

Vi har holdt det hemmelig at vi har prøvd for familie og venner, bortsett fra mamma. Jeg klarte ikke å holde tårene tilbake da mamma snakket med meg i februar. I går bestemte jeg meg for å fortelle det til et medlem i familien til min samboer som har vært igjennom dette tidligere. Kjente at det var godt å snakke med noen andre en samboeren om dette, og spesielt noen som skjønte hva jeg tenkte og kunne møte meg der jeg er og gi meg gode råd.

Vil gjerne høre om andres historier og erfaringer med både femar og det og ikke lykkes med ønskebarnet med en gang. 

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144168419-20-%C3%A5r-og-pr%C3%B8ver/
Del på andre sider

• 2 måneder senere...

Fortsetter under...

Hei

Du har jo ikke fått noen svar jo.

Så trist at du er så ung og sliter, Jeg er selv 25 og har vert prøver I 3 år. Har vert igjennom Pergotime, endeløse blodprøver og prøveperioder.

Vi fortalte vår familie at vi prøvde da vi fikk vite at vi måtte over på Prøverør. Venner har vist dette lengre. Vi holder nå på med første runde med prøverør. og jeg er ruger, kan teste på tirsdag 18. November. Jeg tror selv at vi må igjennom en runde til. mens gubben og familien mener at det har klaffet denne gangen. men vi får vente å se.

Pergotime er det verste jeg har vert med på. Sier du ordet til gubben, så grøsser han. jeg var så hormonell at det var rett før jeg måtte sove ute sammen med katten.

Det er vondt å ikke lykkes med å få ønskebarnet, og det kommer ikke til å bli lettere. Det er vondt å høre om alle som er gravid(en ting er viktig å huske på her, husk at de kan ha slitt med å bli gravid de også), du kommer til å være glad på deres vegne, men det kommer til å være tungt.

Vi er I en slik alder der venner rundt oss begynner å få barn. Ikke skyv de fra deg. jeg holdt på å miste min bestevenn pga en graviditet.

Håper dette hjalp litt. Eg bare til å spørre om det er noe du lurer på.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...