Anonym bruker Skrevet 12. september 2014 #1 Skrevet 12. september 2014 Naboen har fått seg kattunge og den har lagt sin elsk på min hage Den graver hull i plenen og nå begynner det å se stygt ut. Hva kan jeg gjøre ? Er det noe jeg kan spraye rundt på plenen som katter ikke liker? Anonymous poster hash: 7fa02...633
Anonym bruker Skrevet 12. september 2014 #2 Skrevet 12. september 2014 Det er noe som heter kattdegvekk tror jeg, men hvir effektivt det er er jeg usikker på. Jeg ville dratt frem en sprayflasje og sprutet på katten hver gang den gjør noe du ikke liker. Anonymous poster hash: b0bca...1de
Anonym bruker Skrevet 12. september 2014 #3 Skrevet 12. september 2014 En kattunge? Garantert for liten til å være ute alene da.. Uansvarlig av naboen din. Be dem kastrere den før de slipper den ut, hvis ikke kommer den til å tiltrekke seg haugevis av andre katter. Anonymous poster hash: 93a1b...d2d
Anonym bruker Skrevet 12. september 2014 #4 Skrevet 12. september 2014 Be naboen om å rydde opp og holde kontroll på dyret sitt. Kan ikke skjønne at kattene skal kunne gå rundt å grise til nabolaget, ødelegge blomsterbed osv, mens det samtidig er båndtvang eller krav om å ha kontroll på hundene. Anonymous poster hash: b716c...980
Anonym bruker Skrevet 12. september 2014 #5 Skrevet 12. september 2014 Hi her : Ikke lett situasjon synes jeg. Er livredd for å komme dårlig ut med naboene. Pinlig å innrømme at jeg er konfliktsky Noen som vet om det vil ha noen effekt å sprute sitron rundt på plenen, evnt sitronskall rundt omkring? Synes å ha lest en plass at katter ikke liker den lukten. Anonymous poster hash: 7fa02...633
Anonym bruker Skrevet 12. september 2014 #6 Skrevet 12. september 2014 Det er vel svært begrenset hvor mye plen en liten kattunge klarer å spinne opp!! Høres ut som du er en som nærmest leter etter situasjoner å bli irritert på. Anonymous poster hash: c0e62...a22
Anonym bruker Skrevet 12. september 2014 #7 Skrevet 12. september 2014 Det vil ikke ha noe effekt nei. Anonymous poster hash: 93a1b...d2d
Anonym bruker Skrevet 12. september 2014 #8 Skrevet 12. september 2014 Er du sikker på at det er katten? Vi har hatt mange katter og jeg har aldri opplevd at de graver huller i plenen. At de graver litt i noen blomsterbedd er vanlig, men ikke gjennom torvdekket i en plen. Anonymous poster hash: 8c9f2...5ae
Anonym bruker Skrevet 12. september 2014 #9 Skrevet 12. september 2014 Det er vel svært begrenset hvor mye plen en liten kattunge klarer å spinne opp!! Høres ut som du er en som nærmest leter etter situasjoner å bli irritert på.Anonymous poster hash: c0e62...a22 Katten har han funnet ute. Jeg vet ikke hvor gammel den er ,men tynn og liten er den. Men skal love deg at den kan grave! Anonymous poster hash: 7fa02...633
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå