Gå til innhold

Lekeland med gangavstand fra tog/båt i Østfold,Horten,Vestby eller Ski? Kan dra til Oslo også.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ikke bil,og vi skal derfor ta tog, evt båt over til andre sia av fjorden. Bor selv i Moss. Og reisa bør ikke ta så alt for lang tid fordi det gjerne spiser opp hele dagen...

Finnes det steder som passer for en på 2 og 3 år i nærheten(gåavstand) av togstasjon mot Oslo/Halden eller fra kais i Horten?

Har prøve å google,men finner bare en på Kolbotn,og der så det ganske innviklet ut å finne frem.

Så har vi de i sarp og Fredrikstad, men da må vi bytte buss flere ganger, eller evt gå ganske langt...

Noen som har noen tips? Kan gjerne dra inn til Oslo om det er raskt å komme frem til lekeland fra Oslo S :-)

Anonymous poster hash: 4ee29...b65

Fortsetter under...

Skrevet

Kais=kaia...

Skrevet

På Kolbotn som du sier (eller dvs Sofiemyr, på Hurlumheihuset) går det buss fra Kolbotn stasjon og det er veldig kort å gå fra bussen og bort ;-) Og det går jo direktetog fra Moss til Kolbotn :-)

Anonymous poster hash: a1ddb...71b

Skrevet

Er ikke vanskelig å komme seg til hurlumhei! :) Går buss rett bort og store skilter

Skrevet

Ca hvor langt er det å gå? Så himla komplisert ut på nettet se :-P

Takk for svar :-)

Skrevet

I selve oslo er det mange lekeland:

Leos lekeland

hopp i havet

hurlumhei.

Annonse

Skrevet

Spenst i Moss har ganske stort lekeområde, et "minilekeland", jeg kan anbefale det.

Tror det koster rundt 90 kr for et barn. Jeg anbefaler det fordi jeg har lett oversikt over hvor barna er.

Hvis du tar toget til Oslo så er det et lekeland ved Torshov, som heter hopp i havet, du kan ta trikk til Torshov, derifra er det to minutters gange til hopp i havet.

Du tar trikk 11, 12, 13 ifra kirkeristen (ved Oslo domkirke).

Skrevet

Tusen takk :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...