Gå til innhold

Hvilken shampoo og balsam bruker dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Varierer veldig. Noen ganger sjampo fra frisøren.

Men nå bruker jeg denne. Limited edition fra Sunsilk. Lukter bare såååå godt!

Har langt slett hår.

Anonymous poster hash: c3c48...43b

post-42-7851_thumb.jpg

Skrevet (endret)

Jeg bruker ulik shampoo og balsam fra gang til gang. Jeg hadde veldig tørt hår før ferien, nå er det ganske glatt og deilig, samt at bølgene/ krøllene mine kommer mer frem istdetfor å bare bli fluffy rufs uten struktur. Aner ikke grunnen til den positive endringen. Kanskje fordi jeg har begynt å drikke øl ;)

Endret av Mandala
Skrevet

Du som ikke bruker sjampo og balsam, hva gjør du? Selv bruker jeg wen og er storfornøyd. Tidligere hadde jeg mye eksem, kløe og flass og brukte bla Kerium og Fungoral, nå er problemene borte. Aldri mer vanlig sjampo.

Anonymous poster hash: 3cff3...b4c

Jeg skyller håret i vann når jeg dusjer, og har ingenting i det. Jeg slet mye med tørt hår og fet hodebunn tidligere. Å slutte å vaske håret var en kombinasjon av å være høygravid og syk og å gå tom for sjampo en dag, samt å glemme å gi beskjed til mannen om å gjøre det. Etter to uker ble det plutselig bedre, og etter en måned ble det ikke lengre særlig skittent. Nå har jeg veldig fin glans, ikke tørt hår, og ingen fet hodebunn. Og før hønsene begynner å kakle - nei, det lukter ikke vondt. Håret er rent selv om jeg ikke ødelegger det med sjampo.

Jeg brukte balsammetoden en stund tidligere, det var også noe folk reagerte på med om ikke håret var skittent etc. Jeg har i grunn lyst til å gå over til balsammetoden eller det du skriver, men det er så kjedelig med den mellomperioden med fett og stygt hår. 

Skrevet

Du som ikke bruker sjampo og balsam, hva gjør du? Selv bruker jeg wen og er storfornøyd. Tidligere hadde jeg mye eksem, kløe og flass og brukte bla Kerium og Fungoral, nå er problemene borte. Aldri mer vanlig sjampo.

Jeg skyller håret i vann når jeg dusjer, og har ingenting i det. Jeg slet mye med tørt hår og fet hodebunn tidligere. Å slutte å vaske håret var en kombinasjon av å være høygravid og syk og å gå tom for sjampo en dag, samt å glemme å gi beskjed til mannen om å gjøre det. Etter to uker ble det plutselig bedre, og etter en måned ble det ikke lengre særlig skittent. Nå har jeg veldig fin glans, ikke tørt hår, og ingen fet hodebunn. Og før hønsene begynner å kakle - nei, det lukter ikke vondt. Håret er rent selv om jeg ikke ødelegger det med sjampo.

Jeg brukte balsammetoden en stund tidligere, det var også noe folk reagerte på med om ikke håret var skittent etc. Jeg har i grunn lyst til å gå over til balsammetoden eller det du skriver, men det er så kjedelig med den mellomperioden med fett og stygt hår. 

Tja.. jeg hadde vel ikke begynt med det (evt. sluttet) om det ikke var for litt langvarige, uheldige omstendigheter. Det er, som du sier, ikke ok å gå rundt med skittent hår i to uker mens man venter på at det skal bli bedre..

Jeg går på tredje året nå, og har ingen planer om å slippe hårprodukter over dørterskelen igjen :-)

Skrevet

Hva er wen, og hvor får man evt kjøpt det? Det var jeg som skrev lengre oppe at jeg brukte blant annet Kerium og Fungoral, så kjenner meg igjen i det du skriver :) 

Glemte å skrive at jeg har langt, passe tykt, rett hår. Har kanskje ikke så mye å si for wen, men.. 

Anonymous poster hash: 93fde...f84

Skrevet

Veksler mellom forskjellige typer frisørsjampo. Akkurat nå har jeg L'Oréal sin Absolut Repair sjampo og balsam.

Skrevet

Nå som jeg er gravid sliter jeg med "hormonhår" som blir veldig lett tungt og fett, selv om det er vasket samme morgen. Var slik i forrige graviditet også. Jeg bruker derfor en sjampo fra Kerestase som er tilpasset fett hår og hodebunn. Jeg bruker en hårmaske (balsam), også fra Kerestase som er til farget hår. Vanligvis bruker volumsjampoen og balsam fra Kerestase. Har brukt både dyre og billige sjampoer før, og min erfaring et at de rimelige ikke alltid gjør håret min like fint som de dyrere. Nå som gravid er det bare sjampoen fra Kerestase som redder manken min...;)

Skrevet

Loreal sin fiberology, barna bruker den og, fantastisk Shampo.

Skrevet

Jeg bruker heller ikke sjampo og balsam, men vasker håret en gang i uka med natron og eddik. Jeg har langt tykt hår, og håret mitt har aldri vært sunnere og penere ☺:-)

Skrevet

stort sett Sunslik eller hva den heter,bruker ikke balsam

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...