Anonym bruker Skrevet 11. september 2014 #1 Skrevet 11. september 2014 og hvilken hår type har du? Anonymous poster hash: 16922...4ea
Anonym bruker Skrevet 11. september 2014 #2 Skrevet 11. september 2014 Jeg bruker stort sett bare den røde shampoen fra ElVital. Bruker den samme i balsam,men bruker bare balsam en sjelden gang Jeg har glatt hår Anonymous poster hash: c0f8f...058
Tarssan Skrevet 11. september 2014 #3 Skrevet 11. september 2014 Define fra matbutikken trur den heter shine eller noe sånt, er for normalt hår.. Jeg har forholdvis tykt, kort hår, med fall. Tynne hårstrå, men mange av de.
Anonym bruker Skrevet 11. september 2014 #4 Skrevet 11. september 2014 "Head and shoulders" for tørr hodebunn. Balsam fra Cosmica. Kan ikke bruke vanlig butikksjampo i lengden da det blir for sterkt for hodebunnen min. Brukte div frisørsjampoer tidligere, men ga omsider "Head and shoulders" en ny sjanse og denne gangen gikk det greit. Bruker Kerium DS og Fungural i perioder etter anbefaling fra hudlege. Anonymous poster hash: 93fde...f84
Gjest lillehi Skrevet 11. september 2014 #6 Skrevet 11. september 2014 First Price eller billigshampooen fra Rema. Kort hår med fall. Drittshampo, men håret blir ihvertfall rent😃
Gjest MiffaBlir3Barnsmor Skrevet 11. september 2014 #7 Skrevet 11. september 2014 Jeg bruker Bead head recovery Har veldig tykt hår med mye fall i, litt slitent etter mye hårfarging
Gjest Syltebærtyttetøy Skrevet 11. september 2014 #9 Skrevet 11. september 2014 Sunsilk Har langt hår, tynne hårstrå men MANGE av de Har helt slett hår uten noe som helst fall.. (Hører du bitterheten min der eller )
Anonym bruker Skrevet 12. september 2014 #10 Skrevet 12. september 2014 Den hvite og oransje serien fra kerastase. Har langt, tørt og tykt hår. Anonymous poster hash: e9d4c...d50
gale damen Skrevet 12. september 2014 #11 Skrevet 12. september 2014 Ingen shampo, ingen balsam. Har langt, slett hår med helt normal mengde og tykkelse.
Anonym bruker Skrevet 12. september 2014 #12 Skrevet 12. september 2014 Pantene sjampo, ingen balsam. Tykt glatt hår som blir fort fett. Anonymous poster hash: 9fb93...d44
Anonym bruker Skrevet 12. september 2014 #13 Skrevet 12. september 2014 Du som ikke bruker sjampo og balsam, hva gjør du? Selv bruker jeg wen og er storfornøyd. Tidligere hadde jeg mye eksem, kløe og flass og brukte bla Kerium og Fungoral, nå er problemene borte. Aldri mer vanlig sjampo. Anonymous poster hash: 3cff3...b4c
Naturell Skrevet 12. september 2014 #14 Skrevet 12. september 2014 Bed head epic volume. Tykt hår med litt fall.
*Yuna* Skrevet 12. september 2014 #15 Skrevet 12. september 2014 Har tynt hår, som blir fort slitt. Bruker Loreal total repair shampo. En stor flaske med balsam fra matbutikk (Frank povost?) eller noe lignende.
Anonym bruker Skrevet 12. september 2014 #16 Skrevet 12. september 2014 Bruker vanligvis Redken All Soft, men har begynt å slite med kløende hodebunn og har derfor brukt SP Balance Scalp de siste månedene. Har langt, tykt og bølgete hår. Anonymous poster hash: ccc17...d50
Anonym bruker Skrevet 12. september 2014 #17 Skrevet 12. september 2014 Aussi tror jeg den heter, fåes kjøpt på vita og lukter himmelsk og gir Ultra mykt hår. Anonymous poster hash: 09be0...b1d
kråkemamma Skrevet 12. september 2014 #19 Skrevet 12. september 2014 Ingen fast. Det som er på tilbud eller lukter godt:) Innimellom bruker jeg noe uten for mye parfyme og tull. Kort hår så det klippes før det blir slitt uansett:)
Anonym bruker Skrevet 12. september 2014 #20 Skrevet 12. september 2014 Bruker den gule fra ElVital, både shampoo og balsam. Har prøvd mange forskjellige typer, men denne er absolutt best for mitt hår. Har langt glatt og tykt hår. Anonymous poster hash: 5e590...414
gale damen Skrevet 12. september 2014 #21 Skrevet 12. september 2014 Du som ikke bruker sjampo og balsam, hva gjør du? Selv bruker jeg wen og er storfornøyd. Tidligere hadde jeg mye eksem, kløe og flass og brukte bla Kerium og Fungoral, nå er problemene borte. Aldri mer vanlig sjampo. Anonymous poster hash: 3cff3...b4c Jeg skyller håret i vann når jeg dusjer, og har ingenting i det. Jeg slet mye med tørt hår og fet hodebunn tidligere. Å slutte å vaske håret var en kombinasjon av å være høygravid og syk og å gå tom for sjampo en dag, samt å glemme å gi beskjed til mannen om å gjøre det. Etter to uker ble det plutselig bedre, og etter en måned ble det ikke lengre særlig skittent. Nå har jeg veldig fin glans, ikke tørt hår, og ingen fet hodebunn. Og før hønsene begynner å kakle - nei, det lukter ikke vondt. Håret er rent selv om jeg ikke ødelegger det med sjampo.
Anonym bruker Skrevet 12. september 2014 #22 Skrevet 12. september 2014 Du som ikke bruker sjampo og balsam, hva gjør du? Selv bruker jeg wen og er storfornøyd. Tidligere hadde jeg mye eksem, kløe og flass og brukte bla Kerium og Fungoral, nå er problemene borte. Aldri mer vanlig sjampo. Anonymous poster hash: 3cff3...b4c Jeg skyller håret i vann når jeg dusjer, og har ingenting i det. Jeg slet mye med tørt hår og fet hodebunn tidligere. Å slutte å vaske håret var en kombinasjon av å være høygravid og syk og å gå tom for sjampo en dag, samt å glemme å gi beskjed til mannen om å gjøre det. Etter to uker ble det plutselig bedre, og etter en måned ble det ikke lengre særlig skittent. Nå har jeg veldig fin glans, ikke tørt hår, og ingen fet hodebunn. Og før hønsene begynner å kakle - nei, det lukter ikke vondt. Håret er rent selv om jeg ikke ødelegger det med sjampo. Så deilig! Jeg merket faktisk at når jeg begynte med wen trengte jeg ikke lenger å vaske så ofte, nå kun to ganger i uken, og da er det ikke egentlig fett. Jeg har derimot en jobb som gjør at jeg må vaske det, det er av og til mye røyklukt etc, og da må jeg vaske skikkelig. Men aldri mer sjampo. Anonymous poster hash: 3cff3...b4c
Anonym bruker Skrevet 12. september 2014 #23 Skrevet 12. september 2014 Er veldig fornøyd med Russian amber imperial, litt dyr, menmen Anonymous poster hash: d1a54...e02
Anonym bruker Skrevet 12. september 2014 #24 Skrevet 12. september 2014 Bruker kun Redken og det er like billig som på butikk shampooer. Anonymous poster hash: c4eb5...34a
Anonym bruker Skrevet 12. september 2014 #25 Skrevet 12. september 2014 Kevin Murphy blond angel og young again hårkur. Har tynt blindt nordisk hår. Blir sunt og glansfullt med den hårkuren:) Funker også med define moroccan oil om jeg har dårlig råd;) vasker bare håret et par ganger i uken da, så har ikke høyt forbruk. Det hadde jeg ikke hatt råd til Anonymous poster hash: 4df24...956
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå