Anonym bruker Skrevet 11. september 2014 #1 Del Skrevet 11. september 2014 Matvaner på min baby, ca kl.slett: 7) flaske 160ml med melk 11) grøt blandet i 100ml melk, og flaske med 60ml melk 15) Middag/middagsglass, og 160ml melk. 19) grøt blandet i 100ml melk, og flaske med 60ml melk + en flaske med 160ml melk når han våkner på natta. Her varierer kl.slett mye. Hvor mye mat får deres baby på rundt 5mnd? Jeg lurer på om jeg må øke både grøt og melke mengde, for han spiser opp alt hver gang, og virker ikke fornøyd. Han sluker bollene med grøt jeg lager til han. Anonymous poster hash: d2828...9cf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 11. september 2014 #2 Del Skrevet 11. september 2014 Syns det hørtes ut som mye nok jeg, men det er jo store variasjoner ute å går. Dette spiste min ved 5 mnd: Kl 8. Grøt av 100 ml vann + 100 ml mme. Kl 12. Litt fruktmos + 100 ml mme. kl 16. 170 ml mme Kl 18. Grøt av 100 ml vann + 170 ml ca en time etterpå. Ikke mat på natta. Hvorfor blander du grøten med melk? Skal ikke se fleste blandes med vann fordi de allerede inneholder melk? For i stedet for å øke på grøtmenden så kan du jo prøve frukt som et mellommåltid? Anonymous poster hash: c2bc2...632 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 12. september 2014 #3 Del Skrevet 12. september 2014 Du burde legge inn noen mellommåltider ja. Frukt ,smoothies, prøve brødskiver? Anonymous poster hash: dc1af...5eb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pastel Peach Skrevet 12. september 2014 #4 Del Skrevet 12. september 2014 Så babyer på fem måneder skal ikke ha flere måltider enn dette? Herregud, så deilig! Babyen her er ikke to måneder en gang, spiser 12 ganger i døgnet, eller flere... Gleder meg til hun blir fem måneder! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 14. september 2014 #5 Del Skrevet 14. september 2014 min spiste enorme mengder i den alderen! Han spiste glatt ned ei skive etter hvert grøt måltid og en porsjon med fruktmos etter middag. Det varte en periode... Han spiser ikke så mye nå (10mnd). Gi han så mye han vil ha. Anonymous poster hash: 63370...12d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå