Gå til innhold

Rhodos eller Mallorca i oktober?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Datteren min og jeg, tenker å ta en tur til litt varmere strøk i oktober. Avreise rundt den 9.

Har dere erfaring med hvor klimaet er best på denne tiden av året?

Fortsetter under...

Skrevet

Rhodos. Varmere der enn på Mallorca :)

Takk for svar. Vi ser på hotell i Ixia. Har du erfaring fra dette stedet?

Vi er kun ute etter litt sol og god mat, siden jeg har fysiske begrensninger og min datter er gravid.

Skrevet

Vi har leilighet i spania og okrober er den fineste mnd. av alle. Ikke drepen varmt, men godt og varmt sommervær. Trur du vil bli fornøyd samme hva du velger. Jeg hadde tatt den billigste.

Anonymous poster hash: 39887...4a0
Skrevet

Rhodos. Varmere der enn på Mallorca :)

Takk for svar. Vi ser på hotell i Ixia. Har du erfaring fra dette stedet?

Vi er kun ute etter litt sol og god mat, siden jeg har fysiske begrensninger og min datter er gravid.

Nei dessverre. Har bare vært i Kolymbia. God tur :)

Anonymous poster hash: 0107c...a8a

Skrevet

Vi skal 2 uker til Spania I oktober, vi valgte å dra helt til Tenerife for å være sikker på at vi får sol og varme.

Er det ikke litt usikkert med været I Hellas I oktober? Vi var på Rhodos I august da var det veldig varmt og

fint der. Lykke til med valget! :-)

Anonymous poster hash: efb34...431

Annonse

Skrevet

Oktober er jo bare 2-3 uker til. Nå er det 38 grader i ailcante området. Dvs. alt for varmt etter min mening. Oktober bruker å være den perfekte mnd. Temperaturen bruker å ligge mellom 26-30 grader. Om en skal kunne oppholde seg i solen er det helt perfekt og spesielt om du skal ha med barn.

Anonymous poster hash: 39887...4a0
Skrevet

Er i ixia nå. Ligger på 30 grader. Vi ligger for det meste ved basseng. Strandbar og restauranter.

Anonymous poster hash: 07902...5d6

Skrevet

Tyrkia, Kypros og gran Canaria / tenerife er sikrest. Du kan oppleve skikkelig grisevær i Spania i oktober. Ville valgt Rhodos fremfor Mallorca men også her blir det kalt f eks i bassengene.. Velg et hotell med oppvarmet basseng hvis det finnes.

Skrevet

Vi reiste hjem fra Rhodos 4.okt for noen år siden, etter å hatt en uke med knallvær! Oppi 30grader på kvelden. Vi ble anbefalt av en kollega som er der tre ganger i året å ha med jakke til kvelden for på den tida kan det bli kjøligere på kvelden. Men dagtid pleier det å være bra - om en ikke kommer i en regnoeriode, da.. Men det er jo en sjans en tar uansett hvor man reiser :) hørte sommeren var noen uker forsinket i Tyrkia i år - så da gjelder nok det litt for Rhodos også :)

Anonymous poster hash: 63cb9...e4a

Skrevet

Strålende damer, da har jeg litt mer kjøtt på beina. Vi blir to eller tre voksne damer, så vi trenger ikke veldig varmt basseng ol. Men det er kjekt hvis det ikke regner for mye.  :)

Skrevet

Rhodos. På Mallorca er det jo kaldt da. Var jo kaldt når vi var der i slutten av juni og iår.

Skrevet

Rhodos. På Mallorca er det jo kaldt da. Var jo kaldt når vi var der i slutten av juni og iår.

Jeg var på Mallorca i slutten av juni og hadde 32 grader.

Anonymous poster hash: ffb05...ca9

Annonse

Skrevet

Ja, 2 dager var det sikkelig varmt, men det var føere dager det 25 og kaldt.

Skrevet

Hellas er nok varmere i oktober enn Spania, så hvis det er sydenvarme du vil ha så ville jeg gått for Hellas. For all del er det nok fine temperaturer i Spania også,men ikke på Hellas nivå :P god tur heldiggriser :)

Anonymous poster hash: 0a2c6...f98

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...