Gå til innhold

ser du 2 streker?

Anbefalte innlegg

Hei,

Jeg sluttet på p-piller for 7 uker siden på mandag.
Etter dette hadde jeg bortfallende blødning som varte veldig kort (1 dag)
Har etter det har sterke symptomer på eggløsning, men usikker på akkurat hvilken dato eggløsning var på. 
På torsdag sist uke fikk jeg rosa blod på papiret en gang (midt på dagen), og på kvelden samme dag kom det litt brunlig. Trodde dett var TR men det kom ikke noe mer etter dette. 
Jeg har gått å vært små kvalm, mens-lignende smerter, stikninger ved eggstokkene, og i litt merkelig humør i forhold til vanlig. 

Tok en test fra billigtest.no i dag. I IR ser jeg to streker før det er gått 5 min, etter 5 min ble den også sterkere. Bildet tok jeg før den ble sterkere siden det står at den kan bli ugyldig positiv etter tiden.

Har lagt til bildet i galleriet mitt, å jeg hadde blitt veldig takknemlig om dere ville sett på bilde og gitt meg beskjed om dere ser 2 :)

Har dere erfaringer med at disse testene kan vise falskt positivt så del gjerne de erfaringene. Kjente jeg ble veldig glad når jeg så 2, men ønsker ikke å håpe for mye slik at jeg evnt blir skuffet.

P.S har en veldig snill lege, så jeg har fått time på mandag til å ta blodprøve, å håper da at den vil vise positiv. Hvis ikke så får jeg jo hvertfall ett svar.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144168244-ser-du-2-streker/
Del på andre sider

Fortsetter under...

åååå takk for svar !! :D er helt skjelven her jeg sitter :P er så glad om den er positiv !! :D men allikevel bekymret for at den er negativ :P
Gleder meg alt for mye til mandag for å få det bekreftet :D

Er litt utrolig at det skal gå være mulig å få det til rett etter p-ille slutt selv om det har vært mye sengekos :P 

vel.. to av tre ganger jeg har vært gravid så har den vert så svak som den, eller egentlig svakere da. fått bekrefta med digitaltest etterpå. Har blitt gravid på første glipp med eldstemann, så første forsøk med lillesøster (mista en gang) så fult muulig å greie det rett etter p-pilleslutt:)

Hei,

Jeg sluttet på p-piller for 7 uker siden på mandag.

Etter dette hadde jeg bortfallende blødning som varte veldig kort (1 dag)

Har etter det har sterke symptomer på eggløsning, men usikker på akkurat hvilken dato eggløsning var på. 

På torsdag sist uke fikk jeg rosa blod på papiret en gang (midt på dagen), og på kvelden samme dag kom det litt brunlig. Trodde dett var TR men det kom ikke noe mer etter dette. 

Jeg har gått å vært små kvalm, mens-lignende smerter, stikninger ved eggstokkene, og i litt merkelig humør i forhold til vanlig. 

Tok en test fra billigtest.no i dag. I IR ser jeg to streker før det er gått 5 min, etter 5 min ble den også sterkere. Bildet tok jeg før den ble sterkere siden det står at den kan bli ugyldig positiv etter tiden.

Har lagt til bildet i galleriet mitt, å jeg hadde blitt veldig takknemlig om dere ville sett på bilde og gitt meg beskjed om dere ser 2 :)

Har dere erfaringer med at disse testene kan vise falskt positivt så del gjerne de erfaringene. Kjente jeg ble veldig glad når jeg så 2, men ønsker ikke å håpe for mye slik at jeg evnt blir skuffet.

P.S har en veldig snill lege, så jeg har fått time på mandag til å ta blodprøve, å håper da at den vil vise positiv. Hvis ikke så får jeg jo hvertfall ett svar.

Gratulere  med to tydelige streker :)

Annonse

Annonse

Notabella, hvordan utartet festeblødningen din seg? Hvordan så det ut, og hvor lenge varte det? Sorry for rett på-spørsmål, men lurer på om jeg har det selv nå. Se på IKM uke 38-gruppa for egen post, skal skrive den nå:)

Og, GRATULERER^^

Det var litt rosa, blod på papiret en gang bare, åsså litt mørkt på kvelden. Da også bare 1 gang på papiret.
Litt vanskelig å svare så mye mer og bedre, da jeg ikke fikk kommet inn i noe syklus for alt skjedde egentlig ganske fort. Er litt uvirkelig ennda :P Samboer trodde ikke helt på testen, mente at det kunne jo være feil. 
Han har i flere år trodd at han ikke kunne få barn, åsså når vi prøve så får vi det plutselig til med en gang. :)

Takk :D

Hadde ikke trodd at det skulle være så trist når jeg var så lite på vei. Men når en først blir så glad, for å så gå over på å bli redd for en våkner med blødning, gå å være nervøs i 3 døgn som føles som uker var forferdelig. Var ganske lei meg og gråt en del i går når jeg fant ut at det ikke slo ut på urintest lenger. I dag ble det nesten en lettelse å bare vite hva det var, slippe å gå å lure på det.

Håper det går fort og at neste holder hele veien :)

Hvordan har det gått med deg etterpå ? var du langt på vei når du mista ? :/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...