Anonym bruker Skrevet 11. september 2014 #1 Skrevet 11. september 2014 På baby? 8 mnd.. Anonymous poster hash: fc76d...2a4
Anonym bruker Skrevet 11. september 2014 #2 Skrevet 11. september 2014 Tenkte nei da jeg så overskriften, men når det er baby så ville jeg nok tatt det på ja. Hvis det kun skal være bukse utenpå. Anonymous poster hash: ebddc...bd9
Anonym bruker Skrevet 11. september 2014 #3 Skrevet 11. september 2014 Sitter ikke ungen i vogn da? Har aldri brukt stillongs på så små jeg, inne er det varmt og ute sitter de enten på en skinnfell med teppe over seg eller i pose så de trenger det ikke der heller. Anonymous poster hash: 3c5f0...7c1
Anonym bruker Skrevet 11. september 2014 #4 Skrevet 11. september 2014 Nei, bruker ikke ullundertøy før det blir kuldegrader på gutta. I bhg tar vi av når vi ser at noen har strømpebukse, ullundertøy ol nå. Hva skal de ha på seg når det blir enda kalder? Anonymous poster hash: 31241...861
Jentebror Skrevet 11. september 2014 #5 Skrevet 11. september 2014 Hadde ikke tatt stilongs på ved 10 grader nei. Må bli kaldt først.
mrsmergaert Skrevet 11. september 2014 #6 Skrevet 11. september 2014 I barnehagen vår så måtte de ta på strømpebukse i går, så det kommer vel ann på hva de skal og hvor kalde de er i utgangspunktet, mener jeg. Og i dag tok jeg på ullstrømpebukse, og ullbukse over. Fordi morgenen kan være litt kald. Men er da bare og ta av hvis ungen blir varm. Unger er forskjellige.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå