Gå til innhold

Den aller beste sovesofa! hjelp!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi er på jakt etter en skikkelig god sovesofa til loftstue/gjesterom. Den må være veldig god å sove i, komfort er viktig da vi har gamle folk som kommer her mye. Helst utslått til 160x200, og med sjeslong om mulig. Vi vil bruke overmadrass i tillegg.

bolia blir for dyrt, vurderer Hovden med bed Inside.

noen med gode erfaringer /tips/ :)

Anonymous poster hash: 423f2...1f3

Fortsetter under...

Skrevet

Ingen som har noen gode erfaringer med sovekomfort i en sovesofa? :)

Skrevet

Nei, men jeg lurer også.

Anonymous poster hash: 62a17...acc
Skrevet

Vi har faktisk friheten fra ikea og er veldig fornøyd med den! Men så liker jeg litt harde senger da :)

Anonymous poster hash: ad19b...ad1

Skrevet

Jeg har brukt sovesofa fra ikea som seng i over et år, og det gikk veldig fint. Fant en god overmadrass til å ha over, og jeg lå som i en seng.

Anonymous poster hash: 9de6a...6b5
Skrevet

Hemnes sin seng fra ikea. Det er en enkel seng på 80*200 som kan dras ut til 160*200 når det trengs. I tillegg har du tre store oppbevaringsskuffer under. Helt genial seng om du spør meg:)

Annonse

Skrevet

Hemnes sin seng fra ikea. Det er en enkel seng på 80*200 som kan dras ut til 160*200 når det trengs. I tillegg har du tre store oppbevaringsskuffer under. Helt genial seng om du spør meg:)

Den bruker jeg her hjemme, for jeg sover i stua. Det eneste negative er at man må ha et sted å oppbevare madrass nr to. Spesielt hvis man skal ha litt tykkelse på madrassene og en god overmadrass. Da kan blir det altfor høyt til at de kan legges oppå hverandre når sengen brukes som sofa. 

Hovden tror jeg er veldig gode sovesofaer! Jeg vurderte sterkt en slik, men den kostet ca 6000 kr mer enn løsningen jeg endte på. 

Anonymous poster hash: 174ea...546

Skrevet

Ja, har tenkt på den dagsengen, men den er for høy til å brukes som sofa når vi ikke har besøk. Loftstuen blir brukt endel av oss til vanlig, men skal brukes som soverom når utenbys kommer på besøk (ofte). Så vil ha en sofatype.

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...