Anonym bruker Skrevet 10. september 2014 #1 Del Skrevet 10. september 2014 Venter nr fire, og er minimum 10 uker (siste "mens" var bittelitt en dag - var det mens?!?). Før nr tre mistet jeg to ganger, og det sitter i, er nervøs/bekymrer hver gang jeg skal på do - hva om jeg blør? Er bekymrer for hver gang jeg har magevondt - mister jeg igjen? På mandag er det legetime, og jeg vet ikke om jeg føler glede eller redsel - er alt bra? Er så sliten av bekymringene, er redd når jeg har lite symptomer, selv om jeg føler at ting er greit, har jo symptomer, men ikke like sterk som sist! Hypermessis sist - småkvalm nå feks. Måtte bare skrive ned noen følelser. Anonymous poster hash: d4bf7...6e4 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144168076-grugleder-meg-til-legetime-p%C3%A5-mandag/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
vårlille<3 Skrevet 16. september 2014 #2 Del Skrevet 16. september 2014 Heisann. Kjenner meg igjenn i det du skriver. Jeg er nå gravid for 4 gang. Fødte 1 gutt i 2010, og har i løpet av det siste 1 1/2 år mistet to ganger. Førse gang var det en MA i uke 9, og andre gang MA i uke 15. Er nå gravid i uke 12, var på tidlig ultralyd i uke 8, der det var et bankende hjerte. Men bekymrer meg skikkelig og får lyst til å gråte hver gang jeg tenker på at ting kan gå galt igjen. Skal på ultralyd om to dager, måtte spørre om å få fremskynt den, pga jeg var så redd.. Men gruer meg så mye at jeg ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg. Slik som deg er det også en bekymring bare det å gå på do, fordi jeg nesten "vet" at det kommer til å være blod. Hittil har det heldigvis ikke kommet noe. Krysser fingrene for oss begge to! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144168076-grugleder-meg-til-legetime-p%C3%A5-mandag/#findComment-146670244 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå