Gå til innhold

Hva var dine verdier når du ble gravid ved inseminasjon?

Anbefalte innlegg

Vi skal nå på vår første IUI behandling. Og jeg lurer på dere som ble gravide ved inseminasjon, hvordan var deres AMH-verdier og eggposeantall på forhånd? Om noen vil fortelle da. Er selvsagt veldig spent på hvordan det går, men også veldig redd for at det ikke går på første forsøk. Vet at sjansen er så liten, men har så lyst på et lite frø  :laugh:

Hadde selv 11 og 12 eggposer i hver sin eggleder, og en AMH på 32.9. 

Anonymous poster hash: 15b06...924

Fortsetter under...

Så spennende med første inseminasjon :-)

Du har jo en flott amh iallefall!

Selv om det er store sjanser for at dette kan gå fort er det veldig lurt å innstille seg på at du trenger flere forsøk! Selv om det såklart er sjanser for at det lykkes på førsre forsøk også :-)

Jeg visste ikke amh når jeg startet, men var uplanlagt gravid noen mnd før (som jeg mistet). Ble gravid på første inseminasjon, men mistet igjen. Dette er over 2 år siden og har hatt en haug forsøk, og jeg hadde aldri trodd veien skulle bli så lang. Men sitter iallefall her med premien for min tålmodighet i magen nå ♡

Anonymous poster hash: 289f3...150

Tusen takk for svar. Jeg prøver å innstille meg på at det må flere forsøk til, den logiske delen av meg klarer dette veldig bra, men den utålmodige delen som er kjempespent sliter litt mer. Gratulerer så masse med baby i magen :laugh:

TS

Anonymous poster hash: 15b06...924

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...