Gå til innhold

Erfaring med cozyfix når store bryst og mye melk/stort trykk?!

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hei damer!

Jeg har en 6-uker gammel baby, og "sliter" litt med amming, da jeg har mye melk og stort trykk, i tillegg til store bryst. Dette gjør at babyen min ikke klarer å "svelge unna" melken, i tillegg får hun ikke ordentlig tak når hun spiser og får ikke luft, så hun glipper stadig, og det blir MYE søl! Inntil videre har vi stort sett kun ligget og ammet, men det er rimelig asosialt å alltid måtte gå på soverommet når hun skal ha mat- vil gjerne kunne amme i sofaen foran nyhetene osv! Har noen prøvd cozyfixen med de problemene jeg beskriver? Den er såpass dyr at jeg ikke har råd til bomkjøp..

Anonymous poster hash: bdd87...85a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Cosyfix er verdens beste ammepute. Jeg har brukt den til to barn, og har store bryster. Det har vært en befrielse å bruke den ammeputa, men om den hjelper på trykket i puppen, vil jeg ikke påstå at den gjør. Det gjorde iallfall ikke det med meg. Men babyen ligger utrolig behagelig til puppen med den ammeputa, og du slipper å måtte holde ammeputa inntil kroppen din siden den har belte. Supersmart! Anbefaler den til alle jeg kjenner som skal amme. Jeg solgte minpå finn.no for noen måneder siden, hvis ikke skulle du gjerne ha fått kjøpt den av meg. Jeg sier "Go for it!", og lykke til i letingen på finn.no. De går rimelig fort unna der, det tok et par timer fra jeg la den ut til den ble solgt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar! Da tror jeg at jeg kjøper den! Har sett på Finn, men der var det ingen ledige, så tror jeg kjøper ny, så kan jeg jo heller selge igjen når vi er ferdige med ammingen :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skriver under på at det er verdens beste ammepute! tror faktisk jeg ikke hadde fått det til uten. så kjøp den! vel verdt pengene.

Anonymous poster hash: 950c9...1f5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar! Godt å høre! Har ikke fått kjøpt den enda, men skal gjøre det! Kan den brukes hele ammeperioden? (Er den like bra når barnet blir større?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...