Anonym bruker Skrevet 9. september 2014 #1 Skrevet 9. september 2014 Hvordan utartet det seg?Hvor gammelt var barnet?Hvor lenge hadde h*n det?Hvor ofte kom det tilbake? Jeg trenger litt info selv om jeg har fått idag.Gutten min har vært snørrete et par dager men i fin form.I går fikk han feber sent på ettermiddagen og hadde feber bare i et par timer.Han fikk igjen feber i 13 tiden idag og hang på armen min konstant i 3 timer til pappaen kom hjem.Han gråt og hadde det ikke bra..Fikk i han en smoothie og to skurker vann.Så kom det opp igjen da han brakk seg pga han var så tett i halsen og nesa.Fikk stikkpille og var så å si seg selv et par timer før han ble sliten igjen.Han sov kun 10 minutters dupp da han ikke fikk ordentlig puste.Fikk time på legevakta og de tok litt tester der og sa det var krupp.Jeg må jo bare stole på de men jeg har en følelse av at dette ikke er rett..Klarer ikke helt legge det fra meg.Skjønte at han hadde vondt i halsen.Hoste,snørr,masse spytt,puss på øyet hadde han og.Han sov utrolig dårlig forrige natt men til nå har han sovet veldig godt med hevet sengeende og åpent vindu Aldri vært borte i dette før så setter pris på litt tips Anonymous poster hash: 9e277...625
SuperFries Skrevet 9. september 2014 #2 Skrevet 9. september 2014 Min har ingen av de symptomene når hun får falsk krupp. Astmaen hennes er gjerne litt verre en dag eller to, og så kommer anfallet helt plutselig et par timer etter at hun har lagt seg. Bjeffende hoste, og vanskelig for å puste. Ikke feber eller snørr eller puss på øyet. Det høres ut som et virus av noe slag.
Anonym bruker Skrevet 9. september 2014 #3 Skrevet 9. september 2014 Vi har hatt mye falsk krupp i hus. Og da involverer det bjeffende hoste og vanskeligheter for å puste. Har han det? Anonymous poster hash: 4b4da...7b9
Anonym bruker Skrevet 10. september 2014 #4 Skrevet 10. september 2014 HI her..Jeg har snakket med flere rundt meg og de sier at det ikke kan være falsk krupp.Samme som min følelse.Jeg synes hun tok konklusjonen ganske fort.Så i munnen hans og sa "Det er falsk krupp"Hva er egentlig bjeffende hoste?Litt kortere host?Jaa, kanskje men vanskeligheter for å puste pga alt slimet og snørra.Noen andre med erfaring her? Anonymous poster hash: 9e277...625
Anonym bruker Skrevet 10. september 2014 #5 Skrevet 10. september 2014 Du vet det når han har det. Kan oppleves ganske skremmende. Helt karakteristisk hoste og vondt for å puste. Dersom han skulle få anfall, så pakk ham godt inn i en dyne og sett dere ut eller ved et åpent vindu. Husker da jeg var 19 og passet nissen min over natten. Hun fikk falsk krupp-anfall. Visste tilfeldigvis hva jeg skulle gjøre, men var helt skjelven. Anonymous poster hash: 9d426...cd6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå