Gå til innhold

Klage fra ene naboen :(

Anbefalte innlegg

Vi bor i et veldig stille nabolag (rekkehus) og har bodd her i 8 år.

Vi har noen naboer som har lagt oss for hat.

I fjor var vi litt tankeløse og hadde nachspiel, vi kom hjem fra byen med et vennepar og satt 30 min ute på verandaen ikke noe musikk men bare prat og latter.. Vi har aldri hatt fest her eller spilt høy musikk.

Dagen etterpå kom ene naboen og skjelte meg ut, hun skreik til meg og ga meg en skikkelig skyllebøtte . Etter dette hilser hun ikke lenger på oss.

Sist uke satt jeg ute og snakket i tlf fra kl 23 15 til 23.30 og dagen etterpå lå det en lapp i postkassen fra en annen nabo ( som er bestis med naboen som skjelte meg ut) om at jeg måtte slutte å prate i tlf ute etter kl 23 for da skulle det være ro!  

Kjenner at jeg begynner å mistrives her og kunne godt tenkt meg å flytte, men for ungene er det supert her og de har masse lekekamerater.    

Man må da kunne tåle litt lyd fra naboene sine så lenge de ikke har full fest hver helg og lignende ? Eller er jeg helt på jordet?

Anonymous poster hash: e2365...e00
Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144167752-klage-fra-ene-naboen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er alltid noen i et nabolag som ikke har noe eget liv og er så surmaga at de må lage bråk uansett.

Neste gang jeg hadde sett den siste solstråla der, hadde jeg sagt; hvis du skal klage på noe, må du være tøff nok til å ta det face-to-face. Min erfaring er at slike drittfolk blir litt satt ut hvis de ikke får slippe unna. Spør; hva mener du? Er du slik mot alle? Hvorfor går du mot bare oss? Du vet at alle rundt her vet hvordan dere oppfører dere?

Samtidig hadde jeg klaget hver eneste gang de gjorde noe som forstyrret o.l.

Anonymous poster hash: 6da1b...c8f

Annonse

Da tar du igjen med samme mynt. Har de folk en kveld så klager du dagen etter på at de bråket og om de ikke vet at det skal være stille etter kl 23. Hører du at de sitter ute på terrassen etter ar det skal være ro så klager du på det. Bare ta igjen !!!

Anonymous poster hash: 0ef2e...dc2

Lyd må man tåle når man bor i rekkehus. Vi har to naboer, på den ene siden så har de fest innimellom, og det er helt greit. På den andre siden er de som regel rolige, med unntak av at mannen banker kona, det er jo selvfølgelig IKKE greit. Har selv fest innimellom, aldri hørt noen klager fra naboene, men passer på å ikke være høylytte ute når det blir sent da.

Anonymous poster hash: 9346b...4e0

Lyd må man tåle når man bor i rekkehus. Vi har to naboer, på den ene siden så har de fest innimellom, og det er helt greit. På den andre siden er de som regel rolige, med unntak av at mannen banker kona, det er jo selvfølgelig IKKE greit. Har selv fest innimellom, aldri hørt noen klager fra naboene, men passer på å ikke være høylytte ute når det blir sent da.

Anonymous poster hash: 9346b...4e0

Øh.. Dere ringer vel politiet når det skjer håper jeg?

Anonymous poster hash: 0347c...97b

Annonse

Jeg synes du er litt i overkant hårsår dersom det er snakk om kun to klager over så mange år, og naboene dine er også noen skikkelige særinger som ikke tåler at folk snakker på sin egen veranda etter 23.00.

Så dere er sære, begge parter.

Anonymous poster hash: e0604...0c3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...