Anonym bruker Skrevet 9. september 2014 #1 Skrevet 9. september 2014 Jeg er ikke gravid, men jeg har nå forstoppelse på fjerde dagen, jeg som bruker å gå på do 2 ganger daglig. Jeg har innsett at jeg må på apoteket når de åpner. Har googlet litt, men ikke lett å vite hva en skal kjøpe. Noen som har erfaring med avføringsmidler? Har ikke så lyst til å diskutere dette på apoteket. Vil bare gå inn i hylla, betale og rett ut igjen. Men hva kjøper jeg? Anonymous poster hash: f2e2e...f53
Anonym bruker Skrevet 9. september 2014 #2 Skrevet 9. september 2014 Kjøp "Frukt og Fiber"-terninger til å tygge. De står i hylla merket fordøyelse. Anonymous poster hash: 683dd...6cf
Anonym bruker Skrevet 9. september 2014 #3 Skrevet 9. september 2014 Kjøp "Frukt og Fiber"-terninger til å tygge. De står i hylla merket fordøyelse. Anonymous poster hash: 683dd...6cf Takk for svar, virker de frukt og fiber terningene fort? Anonymous poster hash: f2e2e...f53
Anonym bruker Skrevet 9. september 2014 #4 Skrevet 9. september 2014 Jeg sverger til frukt og fiber tabletter, 2 om kvelden i en periode til systemene er ordentlig i gang igjen. De terningene du tygger smaker helt forferdelig... Anonymous poster hash: c35dc...fdd
Anonym bruker Skrevet 9. september 2014 #5 Skrevet 9. september 2014 Jeg trenger noe som virker med en gang. orker ikke å vente lenger. Hva med feks. microlax? Anonymous poster hash: f2e2e...f53
Anonym bruker Skrevet 9. september 2014 #6 Skrevet 9. september 2014 Jeg trenger noe som virker med en gang. orker ikke å vente lenger. Hva med feks. microlax? Anonymous poster hash: f2e2e...f53 Frukt og fiber fungerer like raskt som alt annet, men det er mildere for magen. Anonymous poster hash: c35dc...fdd
Anonym bruker Skrevet 9. september 2014 #7 Skrevet 9. september 2014 Jeg trenger noe som virker med en gang. orker ikke å vente lenger. Hva med feks. microlax? Anonymous poster hash: f2e2e...f53 Frukt og fiber fungerer like raskt som alt annet, men det er mildere for magen. Anonymous poster hash: c35dc...fdd Ok, takk, da blir det frukt og fiber. Vet du hvor lenge det tar før det virker? Anonymous poster hash: f2e2e...f53
Anonym bruker Skrevet 9. september 2014 #8 Skrevet 9. september 2014 nei, jeg har knaska MYE frukt og fiber uten effekt. Er det skikkelig stopp så hadde jeg kjøpt dulcolax. ta 1-2 før du legger deg også kommer du deg på do. Eller kjøp stikkpillene, de er milde de og, men får jobben gjort Husk mye fiber og vann heretter da Anonymous poster hash: 21a9b...115
Anonym bruker Skrevet 9. september 2014 #9 Skrevet 9. september 2014 Slitt med det samme i en uke TS. Jeg tok akkurat en dulcolax stikkpille, 30 min etter er jeg i himmelen, og føler meg 10kg lettere😅 Må ikke bruke de ofte, men i krisetilfeller er de gull verdt😂 Anonymous poster hash: bfff0...a85
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå