Anonym bruker Skrevet 8. september 2014 #1 Skrevet 8. september 2014 Kan dere fortelle litt om deres hverdag, før dere søkte hjelp? Hvilken hjelp fikk dere og er dere friske idag? Hvor lang tid tok isåfall behandlingen og hva gikk den ut på? Anonymous poster hash: 7f2e1...4a5
Anonym bruker Skrevet 8. september 2014 #2 Skrevet 8. september 2014 går i gruppe på dps. isolerte meg mye, mye angst da jeg hadde ting jeg måtte delta på, eks foreldresamtale i bhg. gruppe og individuell terapi er et bra opplegg for meg. jeg har endelig begynt på studier(nettbasert såklart ) skal ut i arb praksis med hjelp fra nav om et drøyt år. anbefaler dps. de er flinke. Anonymous poster hash: cd983...557
Anonym bruker Skrevet 8. september 2014 #3 Skrevet 8. september 2014 har gått i behandling siden april 2013. har tilbud frem til sommeren 2015 i hvertfall, muligens lenger også, men har to andre diagnoser det også jobbes med. Anonymous poster hash: cd983...557
Anonym bruker Skrevet 8. september 2014 #4 Skrevet 8. september 2014 Jeg har fremdeles diagnosen, så frisk er jeg jo ikke. Men jeg fungerer greit i hverdagen og går ikke i noen behandling nå, men tar Cipralex. Er i full jobb. Gikk tre år i terapi hos psykiater, et par ganger i uken. Psykodynamisk. Holdt meg i jobb før behandlingen også, men med enormt sykefravær. Hadde periodevis store problemer med bare å gå til postkassen og risikere å møte naboen. Ta buss, kjøre bil, gå på butikken etc. var også problematisk. Nå kan jeg greit ta telefoner til fremmede osv., selv om det nok "koster meg mer" enn det gjør for gjennomsnittspersonen. Anonymous poster hash: ba5b2...f2e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå