girl_jinte Skrevet 8. september 2014 #1 Skrevet 8. september 2014 Hei. Jeg fikk mensen forrige lørdag, og blødde en del da i 2 dager bare. Altså det var ikke like mye på ob`n hele tiden. Så jeg måtte bytte ob ca hver 4-6 time. Bruker å ha mensen i minst 5 dager hver gang jeg har mensen og har regelmessig syklus. Noen som har noe erfaring med dette? Burde jeg ta en test fordi jeg kan være gravid eller skal jeg bare gå ut i fra at den var litt uregelmessig nå? Synes det er vanskelig jeg fordi jeg liker ikke å gå på apoteket å kjøpe test.
Anonym bruker Skrevet 8. september 2014 #2 Skrevet 8. september 2014 Dette er vanskelig å svare på! Har du nylig sluttet med prevensjon? Første blødning etter slutt av prevensjon er bortfallsblødninger som det kalles og det er ikke uvanlig at man har rot i syklus en stund også! Det er kun en test som kan svare på om du er gravid eller ikke og disse kan bestilles på nettet også hvis du ikke vil gå på apoteket. Billigtester.no er en grei side å bestille fra! Anonymous poster hash: 7b70c...f07
FrøkenMaya Skrevet 8. september 2014 #3 Skrevet 8. september 2014 Du burde nok tatt ein test, for å vere sikker. Det er heilt umulig å sei verken det eine eller det andre før du tester. Forstår det kan vere ubehagelig å kjøpe på apoteket, kva med å bestille på f.eks billigtester.no? Dei har rask leveringstid og testane kjem i ein anonym pakke ☺
girl_jinte Skrevet 8. september 2014 Forfatter #4 Skrevet 8. september 2014 Nei, har ikke det heller. Ok, takk for tipset Var redd dt stod hvor pakka var i fra jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå