Gå til innhold

Baby 3-4 mnd

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Legger dere babyene på lekematte/babygym eller rett på gulvet når de ligger på magen? Min har stort sett ligger på lekematte/babygym (er 3 mnd og 1 veke), men i det siste har han tatt stilling som han vil åle seg fremover. Den ene handa ligger framfor ansiktet og den andre klorer han ned i lekematta med. Har etter dette lagt han en del rett på gulvet for tenker det er lettere å åle seg fremover. Han klager ikke og ligger 4-5 minutter. Kanskje jeg er litt for gira, han virker sterk i kroppen, i motsetning til storebror som ålte fremover når han nesten var 9 mnd.:)

Anonymous poster hash: ec846...045
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja jeg har merka på lillesøster (3 mnd) at hun vil fremover ;) Kanskje jeg skulle ha skippa hele leketeppet og sett om hun kanskje greier å åle seg fremover snart? :) Men du kan jeg spørre hvordan din sover på dagen? :)

Prøver å få litt struktur på dagsovinga serru ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Angående soving varierer det litt. Har som oftest 3 lurer. Ein lang på mellom 1.5 og 2 timer og ett par mindre på mellom 30 minutter og ein time, sover sjelden etter 17.00.  Legges på kvelden mellom 19.30 og 20.00 (alt etter når han våkner etter siste dupp) og sover sammenhengende til mellom 06.00 og 07.00. Da er det morgen;) HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sovner på veg til barnehage for å levere storesøsken, så den første duppen pleier å være ca. fra 09.00:) HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...