Chl85 Skrevet 8. september 2014 #1 Del Skrevet 8. september 2014 Vesla på 3,5 år sluttet med smokk for 3 uker siden. Det har gått overraskende greit og hun spør bare av og til om å få den(Noe hun da ikke får). Det har vært lite dramatikk.... Men til gjengjeld bruker hun opptil 2 timer(noen ganger mer) etter leggetid på tullball. Skjønner jo at det er for at hun ikke finner søvnen like fort uten smokk. Vi har faste leggerutiner og hun er i seng til kl 19 og da er hun trøtt. Vi har en avtale om at hun kan kikke i bøker i 10 min også kommer jeg inn og sier det er nok(jeg forteller et lite eventyr hver kveld også). Meeeen hun holder allikevel på i evigheter etterpå, roper på oss, eller bare ligger å leker å surrer. Hun er stuuup trøtt men finner da ikke roen. I tillegg våkner hun tidligere, dette blir jo da en ond sirkel. Merker at dette har begynt å gå utover henne og hun blir fort trøtt/sint/trassen i løpet av dagen. Er veldig sår også. Begynte med belønningsskjema i går, men hun får jo da ikke klistremerke da det selvfølgelig ble tull i går.. Tips???? Skal jeg si at det er 0 lesing på senga slå av lyset ? nLegge henne litt tidligere eller hva? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 10. september 2014 #2 Del Skrevet 10. september 2014 Vi hadde litt av det samme og vi innførte lydbok med stor suksess!! Anonymous poster hash: c6c4f...d51 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå