Gå til innhold

korps-tur og liggeunderlag

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og min sønn på 8 år skal på korpstur. Vi skal ha seminar på en skole, og vi skal sove på en vgs.

Ta med sovepose og liggeunderlag.

Javel, er det sånn pååblåabart ligge underlag det da??

Anonymous poster hash: 4d26d...de7
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kan du nok velge selv. Jeg hater å sove på liggeunderlag, fyttirakkeren det er hardt! På telttur går det liksom greit, men på skoler og sånn er det grusomt :P

Skrevet

Det velger dere jo selv, men er jo behageligere å ligge på et med litt luft. Sånne "selvoppblåsende" er greie.

Anonymous poster hash: aff7b...93b

Skrevet

Har vært på noen korpsturer og sendt ungen på flere. Vi har kjøpt sammenleggbar adrass på Jysk og er veldig fornøyde. De var tom for oppblåsbar når vi skulle kjøpe så glad de hadde denne. For når jeg har sett hvor mange som har fått hull, de mister luft osv når de er på tur er tanken på en oppblåsbar ikke der. Jeg vil vite at jeg kan sove godt.

Jenta mi bruker bare madrassen, jeg har en oppblåsbart liggeunderlag under. Tok det med for jenta mente hun bare trengte det, men valgte fort madrassen og jeg tok denne under. Mannen har liggi på denne madrassen også, blir litt tynn for han, men med liggeunderlaget blir det bra. Og det tar ikke plass, sånn tynt som en blåserr litt opp bare.

Men kommer litt ann på hvordan dere skal komme dere dit. Madrassen er jo litt stor, men slik vi har reist med uss eller i biler så har det ikek vært noe problem. Sist vi var på tur var det bare ett barn som ikke hadde slik madrass. Ungene har nemlig sett på hverandre og oppdaget hvor gode dise er.

Anonymous poster hash: 14670...a82

Skrevet

Hmmm, ja da skal jeg jammen kjøpe sånn oppblåsbar luftmadrass fra jysk.  Det er jo bare å finne en stikk kontakt, og så er det en luftig og god seng :)

Skal jo ligge2 netter på skole.

Anonymous poster hash: 4d26d...de7
Skrevet

Noen har oppblåsbar madrass, de fleste har vanlige liggeunderlag (akkurat vært på tur med femti unger i helga).

Anonymous poster hash: be8a8...14c
Skrevet

Det er greiest med de vanlige underlagene som ikke er til å blåse opp. Lette å bære, enkle å rulle sammen og lekker ikke.

Anonymous poster hash: de408...aec

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...