Gå til innhold

Feire 2-årsdag, hvem ber man?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå fyller poden snart 2 og vi lurer på om vi skal ha barneselskap. Kanskje be barna på avdelingen i bhg... Hva har dere gjort når deres barn feiret 2?

Anonymous poster hash: 05ad9...bf7

Skrevet

Vi har ikke hatt barneselskap så tidlig, bare familiebursdag. Invitert besteforeldre, tanter og onkler.

Skrevet

har ikke hatt barnebursdag før de var 4 år,alt annet er i mine øyne for tidlig.

Anonymous poster hash: 2a485...ece
Skrevet

har ikke hatt barnebursdag før de var 4 år,alt annet er i mine øyne for tidlig. Anonymous poster hash: 2a485...ece

Hvorfor er det for tidlig? Har ikke toåringer utbytte av lek, gaver og kake?

Skrevet

Ser helt ærlig ikke poenget med å feire barnebursdag på den måten når barnet blir 2 år..

Her har de ikke feiret med barnehagevenner før de ble 4..

Før det begrenset vi det til familie og våre venner (som barnet ser ofte) med barn...

Anonymous poster hash: bd15c...162
Skrevet

Straks 2-årsdag her også, vi har invitert familie og et par vennepar vi henger mye med som har barn på samme alder. :) Planen er å slippe unna barneselskap så lenge det lar seg gjøre, tipper 4-årsdagen blir første gang det blir aktuelt. Ser ikke vitsen før det igrunn..

Anonymous poster hash: 0ca47...094
Gjest ronja røverdatter
Skrevet

Våre toåringer har blitt feiret med en to-tre nære venner og med familien i ett eller to selskaper. 

Skrevet

På 2-årsdagen hadde vi bare familieselskap, men inviterte hele småbarnsavdelingen i bhg til 3-årsdagen. Ei jente på samme avdeling inviterte avdelingen til 2-årsdagen. Var stor stas det, selv om de var små. :)

Anonymous poster hash: 11463...cd2
Skrevet

Hos oss hadde vi en bursdag med familien og en med våre venner m/barn. Hun syntes det var kjempestas med sistnevnte "barneselskap" så kan godt tenke meg hun hadde likt å ha bhg ungene også :) Men det er kanskje ikke så vanlig å invitere bhg før de har begynt på stor avdeling...?

Anonymous poster hash: e507d...11d

Skrevet

Bhg.bursdag starter når de blir 4 år her. På 1,-2 og 3 årsdagen har jeg invitert vennepar med barn i ca samme alder.

Skrevet

Har å snart en 2-åring i hus, og vi gjør nok det samme som i fjor. En familiebursdag og en venne/barnebursdag. På venne/barnebursdagen inviterer vi våre venner med barn. Er tilfeldigvis noen barn fra barnehagen som blir invitert da, men det har ingenting med at de går i samme barnehage å gjøre. Barnebursdag der vi inviterer de som går på samme avdeling med barnet venter vi nok med noen år til. Blir nok ikke før vi ser at andre i gruppa gjør det samme.

Anonymous poster hash: 57c23...d58

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...