Anonym bruker Skrevet 7. september 2014 #1 Skrevet 7. september 2014 For noen dager siden oppdaget jeg plutselig en hard kul midt på låret..den gjør ikke vindt, og er på størrelse med en ert. Har ikke hatt noe smerter i området heller. Har blitt litt skremt av å lese ting på nettet (ja, dumt, jeg vet det!), siden det jeg har lest passer med en del andre difuse plager jeg har....svetter mye om natta, er veldig sliten og gåen, har masse blåmerker over alt (rare steder som bak på skulderen, oppå hånda/vristen), og små blodutredelser/prikker noen steder i huden. Jeg har også en kronisk auto-immun sykdom som gjør at jeg har nedsatt immunforsvar generelt. Kan noen berolige meg og si at dette ikke er farlig? Evt om noen her er lege eller sykepleier, bør jeg stresse med å få en legetime? Anonymous poster hash: 996af...c92 Anonymous poster hash: 996af...c92
Anonym bruker Skrevet 7. september 2014 #2 Skrevet 7. september 2014 Jeg hadde en slik kul på leggbeinet. Ifølge legen var det sannsynligvis grunnet et tidligere slag mot leggen som hadde løsnet noe brusk. Men kanskje du burde få en time med tanke på å sjekke de andre symptomene dine? Og det er også fint å få sjekke slike kuler, jeg ble i alle fall helt besatt av min og har ikke tenkt på den siden legen "friskmeldte" meg Heg har forresten også hatt nattesvette og vært utslitt i perioder og får lett blåmerker.. Anonymous poster hash: a546f...729
Gjest Gul stjerne Skrevet 7. september 2014 #3 Skrevet 7. september 2014 Jeg synes dette høres helt ufarlig ut.Men jeg synes det er skummelt å mene noe sterk om andre sin kropp og sykdom uten å ha sett hva du snakker om.Ikke er jeg lege heller. Sjekk det ut du, så du får tilbake nattesøvnen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå