Gå til innhold

Hvor langt program velger dere når dere vasker klær?

Anbefalte innlegg

Skrevet

På vaskemaskinen min kan jeg velge mellom ca 1-2 timer på hvert program. Kortere på finvask og ull. Hvor lenge vasker dere vanlige klær kontra sengetøy, håndklær osv? Blir det rent nok på 1 time?

Anonymous poster hash: 59958...7e9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Håndklær og kluter tar jeg på 95 grader og det blir 2 timer. Klær ellers er 1,5 timer

40 grader

Anonymous poster hash: 9fa69...43f

Skrevet

Jeg vasker klær uten flekker på kortprogram, 30 min. Håndkler og sånne ting går på 60 på vanlig program som er en time tror jeg

Anonymous poster hash: cc79a...d3d

Skrevet

Hvilke vaskemaskin har dere?

Min bruker nesten 4 timer på en vanlig 60 graders vask, og 3 timer på 40 grader (bomull).

Anonymous poster hash: a58f3...34b

Skrevet

Alt på 60 og 90 grader går 2,5 time. Jeans, gensere etc går på i overkant av en time (30 og 40 grader)

Skrevet

Hånduker, kopptuer, vaskekluter vasker vi på 90 grader (2 timer), sengetøy på 60 grader (nesten 2 timer), sokker 60 grader (1 time), truser 60 grader (1 time), overdeler 30 grader (1 time), bukser 30 grader (1 time) :)

Skrevet

Jeg trykker alltid på eco-knappen og da forlenges vasketiden endel. Håndklær, kopphåndklær og sengetøy på 90 grader tar nesten tre timer, 60 grader det samme, mens finvask og ullvask tar rett over en time.

Skrevet

Jeg bruker vanlig 40 eller 60 grader, tar ca 1,5t.

Anonymous poster hash: 310c9...17a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...