Tobarnsmor1980 Skrevet 7. september 2014 #1 Del Skrevet 7. september 2014 Har prøvd med grøt i fem dager nå og for hver dag kniper minsten munnen igjen hardere og hardere. Ikke spesielt interessert i dette. Har prøvd avocado også, samme reaksjon. Dere som har vært gjennom lignende- skal jeg gi opp grøt og heller prøve grønnsaker og frukt eller er det slik at det løsner etterhvert, bare vi prøver mange nok ganger? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rundown Skrevet 7. september 2014 #2 Del Skrevet 7. september 2014 Prøvd søtpotetmos? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tobarnsmor1980 Skrevet 7. september 2014 Forfatter #3 Del Skrevet 7. september 2014 Det ligger klart i fryseren:-) men spørsmålet er egentlig ikke hva annet jeg kan gi, heller om det er noen med erfaring fra å ha prøvd lenge og så fått dem til å like maten:-) For det hadde jo vært greit om han spiste grøt i tillegg til grønnsakene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. september 2014 #4 Del Skrevet 7. september 2014 Da hadde jeg tatt en pause på noen dager. Ellers går det an å kjøpe den sinlac spesialgrøten, den er søtere på smak. Liker han fruktmos? Kan blande grøten med fruktmos i starten og gradvis mindre fruktmos i blandinga. Viktig å ta det i babyens tempo og ikke pushe. La han sitte med en leke eller noe annet spennende så han blir litt avledet.. Anonymous poster hash: 8b8e7...1f3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tobarnsmor1980 Skrevet 7. september 2014 Forfatter #5 Del Skrevet 7. september 2014 Ja får bare gi det tid:-) takk for svar jenter! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå