Gå til innhold

Tvillingnavn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har fått vite at vi venter tvillinger (en av hvert kjønn) og ønsker å vite litt om hvilke(n) navnekombinasjon dere synes er finest.

Josephine -Jonathan

Constanse -Cornelius

Felicia- Ferdinand

Verena-Victor

Anonymous poster hash: dcafa...b93

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Av de du navner syns jeg Josefine og Jonathan er finest. Men ville skrevet Josefine da, fordi jeg syns det er finere enn Josephine. Hva er vitsen med å komplisere det mer enn nødvendig.

Skrevet

1. Josefine og Jonathan

2. Felicia og Ferdinand

3. Constance og Cornelius

4. Verena og Victor

Skrevet

Syns at alle disse kombinasjonene var veldig tunge bortsett fra kanskje Verena og Victor. Tvillingnavn syns jeg bør være enkle og korte, slik at det blir greit å si sammen, men når eg tenker meg om, er jeg ikke fan av lange, tunge navn uansett:p

Skrevet

Josephine og Jonathan

Anonymous poster hash: 14032...15c
Skrevet

var 2 jeg likte veldig godt ;)

og de er like fine for meg,så blir samme hvem du bruker av dem,de andre var mindre pent

Felicia og Ferdinand og Josefine og Jonathan :)

Skrevet

Constanse og Cornelius, begge navnene er bare såå fine, men enig i det noen sa, litt tunge sammen.

Skrevet

Constanse og cornelius

Josephine og Jonathan

Skrevet

Hei takk for svar

Ser mange liker Josefine og Jonathan, men blir nok Felicia og Ferdinand:)

Skrevet

Josephine -Jonathan- Ville absolutt skrevet Josefine, navnet er spesielt nok i seg selv, fint, men spesielt nok til å kunne skrives enkelt med en f. Likte best denne kombinajsonen.

Constanse -Cornelius- Begge navn var jo spesielle, og veier opp hvernadre, men er selv ikke særlig glad i Constanse, så hadde ikke valgt det av den grunn. Men bortsett fra det, passet navnene bra sammen.

Felicia- Ferdinand- Var fint, men Felicia ble litt for sukkersøtt til Ferdinand.

Verena-Victor- Denne kombinasjonen likte jeg ikke. Verena var for eksotisk iforhold til Victor som er et kjent, staut navn. Ble for stor forskjell.

Skrevet

Felicia og Ferdinand var veldig fint!

Liker også Constanse og Cornelius. Men stor sjanse for at det blir forkortelsen Conny og Corny på skolen...

Skrevet

Gratulerer med navnvalget :) 2 nydelige navn

Skrevet

Likte best Verena og Victor

Skrevet

Josephine, Constanse, Cornelius og Ferdinand synes jeg alle er veldig fine!

Constanse og Cornelius er to flotte navn, men synes nok de var litt tunge sammen. Felicia og Ferdinand er fine, men følte ikke det var hundre prosent rett. Kan jeg driste meg til å foreslå Filippa og Ferdinand? Josephine og Jonathan er fine sammen, men Josephine synes jeg er veldig mye finere enn Jonathan. Verena har jeg ikke helt sansen for, mens Victor er ok. Klarer ikke helt å velge en av kombinasjonene, annet enn at jeg ikke ville valgt Verena og Victor. Alle andre er flotte:)

Anonymous poster hash: a38f4...8cc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...