Anonym bruker Skrevet 6. september 2014 #1 Skrevet 6. september 2014 http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/60191346/Det ble for villt... passet ikke inn i stuen i det hele tatt... Har jo kvitteringen, om jeg bytter det på mandag, tror dere jeg får byttet det? Jeg har jo skjært opp posen teppet lå i... måtte jo det for å få teppet ut igjen. Men det var en rent "snitt"... har teipet det igjen fint. Tror dere jeg får byttet det... Så fortvila :( Anonymous poster hash: 198c2...4f5
Anonym bruker Skrevet 6. september 2014 #2 Skrevet 6. september 2014 nei det tror jeg ikke du får... får ikke byttet åpnede esker, så ser ikke helt at du skal få byttet en åpnet pose.. Anonymous poster hash: 80103...b88
Anonym bruker Skrevet 6. september 2014 #3 Skrevet 6. september 2014 Jeg har byttet åpnet vare flere ganger. Prøv! Anonymous poster hash: c9ecc...c63
Anonym bruker Skrevet 6. september 2014 #4 Skrevet 6. september 2014 Jeg byttet en stol jeg hadde skrudd sammen en gang uten problemer. Jeg byttet den fordi fargen ikke ble riktig på kjøkkenet vårt likevel. Jeg fikk ikke tilbake pengene, men fikk tilgodelapp. Aner ikke om de har endret reglene, men sånn det var da, var det ikke noe problem, så antar at det er mulig å bytte et teppe også. Anonymous poster hash: 0027b...18d
Anonym bruker Skrevet 6. september 2014 #5 Skrevet 6. september 2014 Huff... og jeg som hadde gledet meg sånn til dette her... Håper ikke det ble 1700 kr rett i do Anonymous poster hash: 198c2...4f5
Anonym bruker Skrevet 6. september 2014 #6 Skrevet 6. september 2014 Har sendt de en mail... men har på følelsen de pengene er tapt... sukk! Takker for allle svanrene! Anonymous poster hash: 198c2...4f5
It's all about me Skrevet 6. september 2014 #7 Skrevet 6. september 2014 Ikea bytter åpnede varer så lenge varen er like hel og ubrukt.
Anonym bruker Skrevet 6. september 2014 #8 Skrevet 6. september 2014 Ikea bytter åpnede varer så lenge varen er like hel og ubrukt. Åååhhh... jeg håper det... Nei, jeg kjøpte jo teppet i dag. La det ut ved sofaen i dag.... og pakket det inn igjen i dag... Takk... håper viiiiirkelig det! Jeg føler meg så idiotisk... at jeg bare ikke kan være fornøyd med det jeg har.... Kjøpte tepper i stede for ny vinterjakke (og vinterjakke som jeg trenger såååå). Dumme dumme meg... Anonymous poster hash: 198c2...4f5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå