Anonym bruker Skrevet 6. september 2014 #1 Skrevet 6. september 2014 Jeg sang "elle melle potitta" og samboer sang "er du glad i kjøttkaker" Altså, under den hvite bro (elle melle potitta) Anonymous poster hash: 396c7...7f6
Anonym bruker Skrevet 6. september 2014 #2 Skrevet 6. september 2014 Hæ?? Ingen av delene.... rett frem etter teksten Anonymous poster hash: 618a6...bd1
Anonym bruker Skrevet 6. september 2014 #3 Skrevet 6. september 2014 Hææææ? Anonymous poster hash: 49179...494
Anonym bruker Skrevet 6. september 2014 #4 Skrevet 6. september 2014 Under den hvite bro seilte en båt for to Båten den veltet og Line falt ut Steinar jeg elsker deg. Anonymous poster hash: 92268...258
☆☆☆ Skrevet 6. september 2014 #5 Skrevet 6. september 2014 ? Under den hvite bro Seiler en båt med to Båten den hvelva og "Anne" ho skreik "Ola" jeg elsker deg Under et epletre Ligger et spøkelse Der har det ligget i femhundre år Uten et fenalår Og fleire vers eg ikkje kjem på.
Anonym bruker Skrevet 6. september 2014 #6 Skrevet 6. september 2014 Vi sang elle melle pottita. Men jeg likte din samboers versjon 😀 Anonymous poster hash: 884cb...ca2
HeltLykkelig ♥♥ Skrevet 6. september 2014 #7 Skrevet 6. september 2014 (endret) "Under den hvite bro (Elle melle pottitta) Seilte en båt med to (Elle melle pottitta) Båten den hvelva og Kari ho skreik Kåre jeg elsker deg! Elsker du meg som før (Elle melle pottitta) Ja det er klart jeg gjør (Elle melle pottitta) Her skal vi bygge og her skal vi bo Under den hvite bro " 🎶 Endret 6. september 2014 av HeltLykkelig ♥♥
Anonym bruker Skrevet 6. september 2014 #8 Skrevet 6. september 2014 Jeg synger: Under den hvite bro, elle melle pottita Seiler en båt med to, elle melle pottita Båten den kveltra å Kari hu skreik Ola jeg elsker deg. Elsker du meg som før, elle melle pottita Ja, det er klart jeg gjør, elle melle pottita Her skal vi bygge og her skal vi bo Under den hvite bro Under den svarte jord, elle melle pottita Ligger min oldemor, elle melle pottita Der har hun ligget i 500 år Uten en kaffetår Anonymous poster hash: cbf7f...4c3
Anonym bruker Skrevet 6. september 2014 #9 Skrevet 6. september 2014 Elle melle pottita. Men synger den aldri, ikke særlig vakker sang Anonymous poster hash: 0a03d...759
Jentebror Skrevet 6. september 2014 #10 Skrevet 6. september 2014 Jeg synger: Under den hvite bro, elle melle pottita Seiler en båt med to, elle melle pottita Båten den kveltra å Kari hu skreik Ola jeg elsker deg. Elsker du meg som før, elle melle pottita Ja, det er klart jeg gjør, elle melle pottita Her skal vi bygge og her skal vi bo Under den hvite bro Under den svarte jord, elle melle pottita Ligger min oldemor, elle melle pottita Der har hun ligget i 500 år Uten en kaffetårAnonymous poster hash: cbf7f...4c3 Synger nesten det, bare vi har aldri hatt med "elle melle pottita"
Sjokoladebanan Skrevet 6. september 2014 #11 Skrevet 6. september 2014 Vi brukte å synge elle melle kurompa da vi var små.
Soon to be mum Skrevet 6. september 2014 #12 Skrevet 6. september 2014 "Under den hvite bro (Elle melle pottitta) Seilte en båt med to (Elle melle pottitta) Båten den hvelva og Kari ho skreik Kåre jeg elsker deg! Elsker du meg som før (Elle melle pottitta) Ja det er klart jeg gjør (Elle melle pottitta) Her skal vi bygge og her skal vi bo Under den hvite bro " 🎶 Jepp. Akkurat sånn. Med elle melle pottita mellom.
Anonym bruker Skrevet 6. september 2014 #13 Skrevet 6. september 2014 Under den hvite bro Seiler en båt med to Båten den kælva og Anna ho skreik "Kåre jeg elsker deeg" Eller et annet guttenavn Anonymous poster hash: 66ce8...c32
Myrsnipa-med1blå&2rosa Skrevet 6. september 2014 #14 Skrevet 6. september 2014 Under den hvite bro Seiler en båt med to Båten den kælva og Anna ho skreik "Kåre jeg elsker deeg" Eller et annet guttenavnAnonymous poster hash: 66ce8...c32 Slik synger vi den ja, ingen elle melle eller noe annet i mellom.
Himmel og hav Skrevet 6. september 2014 #15 Skrevet 6. september 2014 Vi sang "ut og pelle pottitter".
Anonym bruker Skrevet 6. september 2014 #16 Skrevet 6. september 2014 Elle melle potitta her også, og samme vers som nr 7 og 8. Anonymous poster hash: 2882e...330
Anonym bruker Skrevet 6. september 2014 #17 Skrevet 6. september 2014 ? Under den hvite bro Seiler en båt med to Båten den hvelva og "Anne" ho skreik "Ola" jeg elsker deg Under et epletre Ligger et spøkelse Der har det ligget i femhundre år Uten et fenalår Og fleire vers eg ikkje kjem på. "Under den hvite bro (Elle melle pottitta) Seilte en båt med to (Elle melle pottitta) Båten den hvelva og Kari ho skreik Kåre jeg elsker deg! Elsker du meg som før (Elle melle pottitta) Ja det er klart jeg gjør (Elle melle pottitta) Her skal vi bygge og her skal vi bo Under den hvite bro " Jeg synger: Under den hvite bro, elle melle pottita Seiler en båt med to, elle melle pottita Båten den kveltra å Kari hu skreik Ola jeg elsker deg. Elsker du meg som før, elle melle pottita Ja, det er klart jeg gjør, elle melle pottita Her skal vi bygge og her skal vi bo Under den hvite bro Under den svarte jord, elle melle pottita Ligger min oldemor, elle melle pottita Der har hun ligget i 500 år Uten en kaffetår Anonymous poster hash: cbf7f...4c3 Disse tre som en sang, altså de versene, og uten elle melle pottita. Anonymous poster hash: 6117e...0e8
Anonym bruker Skrevet 6. september 2014 #18 Skrevet 6. september 2014 Synger ædda bædda kurompa. Anonymous poster hash: 2b9f2...787
Anonym bruker Skrevet 6. september 2014 #19 Skrevet 6. september 2014 Vi sang "har du hørt på kjøttkaka" Altså: Under den hviiite bro (Har du hørt på kjøttkaka?) Seiler en båååt for to (Har du hørt på kjøttkaka?) Osv. Anonymous poster hash: e134f...697
Anonym bruker Skrevet 6. september 2014 #20 Skrevet 6. september 2014 Ære være kurompa! Men; synger den slik: Under den hvite bro (Ære være kurompa)Seiler en båt med to(Ære være kuropma) Der sitter Kari og Ola og rorUnder den hvite bro. Elsker du meg som før (Ære være kurompa)Ja, det er klart jeg gjør(Ære være kurompa) Her skal vi bygge og her skal vi boUnder den hvite bro. Anonymous poster hash: 43f7a...b22
Anonym bruker Skrevet 6. september 2014 #21 Skrevet 6. september 2014 Hahaha jeg ler nå. Husker vi satt i huskene og gaula denne sangen da vi var små. MED elle melle pottita 😂😂😂😅 Anonymous poster hash: 884cb...ca2
Anonym bruker Skrevet 6. september 2014 #23 Skrevet 6. september 2014 Elle melle pottita i mellom de første linjene. Dette skulle gaules høyt! Anonymous poster hash: d99ee...0d0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå