Anonym bruker Skrevet 6. september 2014 #1 Skrevet 6. september 2014 Hvilket navn liker dere best på ei jente? Belle med stum e altså Anonymous poster hash: 0804c...a11
inimini Skrevet 6. september 2014 #3 Skrevet 6. september 2014 Belle av de to, men selv ville jeg ha valgt Isabell eller Isabella og hadde kallenavn Belle☺
Ammie Skrevet 6. september 2014 #6 Skrevet 6. september 2014 Belle. Syns det er så nydelig og klassisk. Men jeg tror inimini er inne på noe med Isabelle, og bruke kallenavnet Belle. Som du skrev "Belle med stum e altså". Om du bare bruker Belle, er det lett for at enkelte uttaler e-en. Med Isabelle er det litt mer åpenbart. Kjenner en liten Isabelle som bruker Belle som kallenavn Flere Belle navn: Annabelle Arabelle Mirabelle Lillibelle Christabelle Amabel Adabelle Clarabelle Carabelle Maribelle
Anonym bruker Skrevet 7. september 2014 #7 Skrevet 7. september 2014 Kanskje Belle av de to. Men ville selv valgt f. eks. Anabel, og så hatt kallenavnet Belle eller Bella. Anonymous poster hash: 30f65...737
Giss Skrevet 8. september 2014 #8 Skrevet 8. september 2014 Bella. Belle er for meg mer et adjektiv/begrep enn et navn.
sommertiara Skrevet 8. september 2014 #10 Skrevet 8. september 2014 Begge to er litt for sukkersøtte og kallenavnaktige for meg. Penest er nok Belle, men også enig med Giss at det er mer et begrep.
Abderittisk Skrevet 9. september 2014 #11 Skrevet 9. september 2014 Hadde sjølv tenkt på Belle! Det er nydelig!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå