kristinehufine Skrevet 6. september 2014 #1 Skrevet 6. september 2014 Begynner om nøyaktig fem minutter. Er så lei av helgejobbing! Glad det bare er midlertidig mens jeg er i utdanning! Når jeg får barn skal jeg aldri jobbe helg mer om det ikke er krise!!! Andre som jobber i dag? Hva gjør dere andre på Lørdagskvelden? Misunnerlig på dere som sitter hjemme med barn ❤❤❤
Anonym bruker Skrevet 6. september 2014 #2 Skrevet 6. september 2014 Føler meg deg! Det som er dumt med lørdag er at det er samme lønn som ellers, da er faktisk søndager bedre! Lørdag er jo en kosedag for mange, så det er lov å ønske seg fri! Men tenk på neste lørdag, da har du vel fri? Og da må jo noen andre jobbe. Eller bytte jobb? ;-) Skjønner deg godt. Helgen er familietid! Anonymous poster hash: aea58...ead
neemii Skrevet 6. september 2014 #3 Skrevet 6. september 2014 Jeg liker faktisk å jobbe en lørdag her og der jeg da. Ekstra betalt (lørdag og kveld)
Anonym bruker Skrevet 6. september 2014 #4 Skrevet 6. september 2014 ja så enig!!! jobber hver helg, enten fredag kveld eller lørdag. Er student så må jo bare, og er glad jeg har en jobb for jeg trenger pengene! MEN jeg har aldri helgefølelse, så jeg gleder meg så utrolig mye til neste år når jeg begynner i jobb og kan få helgen og ferier tilbake :) Men mange mennesker jobber turnus, kvelder, netter og helger, så skal ikke klage for mye, dere er flinke alle sammen! Noen må holde hjulene i gang for Norge AS. Anonymous poster hash: 3132c...9fe
klishe89 Skrevet 6. september 2014 #5 Skrevet 6. september 2014 Jobber jeg ;-) elsker å jobbe helger, kvelder og netter :-) Hadde jeg sluppet å jobbe dag hadde jeg vært lykkelig ;-)
Anonym bruker Skrevet 6. september 2014 #6 Skrevet 6. september 2014 Jeg skal på nattevakt. Skulle hatt fri men en kollega spurte om et bytte. Får trøste meg med at jeg har fri 3 lørdager på rad etter denne vakten. Anonymous poster hash: d9b22...360
Hønemor30 Skrevet 6. september 2014 #7 Skrevet 6. september 2014 Jobber ikke i dag men jobber ofte helger,kvelder og netter. Har blitt en livsstil. Og jeg digger fri dagene og langhelgene ;-)
Anonym bruker Skrevet 6. september 2014 #8 Skrevet 6. september 2014 Småkrangler med gubben og baker brød, ja heeeeelg... Hadde heller jobbet akkurat i dag, men riktig god vakt til deg!!! Anonymous poster hash: a5888...fa2
Anonym bruker Skrevet 7. september 2014 #9 Skrevet 7. september 2014 ja så enig!!! jobber hver helg, enten fredag kveld eller lørdag. Er student så må jo bare, og er glad jeg har en jobb for jeg trenger pengene! MEN jeg har aldri helgefølelse, så jeg gleder meg så utrolig mye til neste år når jeg begynner i jobb og kan få helgen og ferier tilbake :) Men mange mennesker jobber turnus, kvelder, netter og helger, så skal ikke klage for mye, dere er flinke alle sammen! Noen må holde hjulene i gang for Norge AS. Anonymous poster hash: 3132c...9fe HI her, ja jeg må jo bare jeg også! Har jobbet kveld, helg, natt og helligdager/merkedager siden jeg var 14. Er 25 nå, så glad utdanningen går mot slutten!! 😊😊 Blir lærer så noe kveld blir det, men mer på mine premisser 😊😊 Anonymous poster hash: 92760...d2c
Ladybugg Skrevet 7. september 2014 #10 Skrevet 7. september 2014 Jeg jobber i snitt hver 3 helg.. fredag, lørdag og søndag. Til alle døgnets tider
BareMas Skrevet 7. september 2014 #11 Skrevet 7. september 2014 Har jobbet annenhver lørdag siden jeg var 17 år, noen ganger bare lørdag, andre ganger fra fredag til og med søndag, som regel alltid kveld. De siste årene så har jeg jobbet i butikk og dermed alltid vært hjemme før kl 19 og fri søndag, men fortsatt pyton! Nå er jeg i permisjon, og vet ikke lenger om det er lørdag eller onsdag 😝
nasse nøffen Skrevet 7. september 2014 #12 Skrevet 7. september 2014 jeg jobber hver 3 helg... synes det er helt greit. Da er det isteden noen fri dager i uken, helt for meg selv=)
Anonym bruker Skrevet 7. september 2014 #13 Skrevet 7. september 2014 Det blir vel å banne i kjerka dette etter all opphetet debatt, men jeg jobber de fleste lørdager og søndager fra midten av august til midten av mai. Er lærer og har veldig mye ting som jeg får unna da. Fordelen er at jeg kan styre tiden selv. F.eks. kan jeg kose litt med ungene, og så gå og rette noen stiler/planlegge undervisning mens mannen sitter med dem, og så være med på å legge ungene igjen etterpå. Anonymous poster hash: accd0...625
kristinehufine Skrevet 7. september 2014 Forfatter #14 Skrevet 7. september 2014 Det blir vel å banne i kjerka dette etter all opphetet debatt, men jeg jobber de fleste lørdager og søndager fra midten av august til midten av mai. Er lærer og har veldig mye ting som jeg får unna da. Fordelen er at jeg kan styre tiden selv. F.eks. kan jeg kose litt med ungene, og så gå og rette noen stiler/planlegge undervisning mens mannen sitter med dem, og så være med på å legge ungene igjen etterpå. Anonymous poster hash: accd0...625 Ja, for min del er jeg klar over at det blir Kveldsjobbing da også. Men som sagt, mer på mine premisser. Da kan jeg styre litt selv og slippe å jobbe når det er julaften, nyttårsaften osv. Så blir helt ny verden likevel! Syns det er så trist og alltid være hu i venninnegjengen som aldri kan være med! Føles sånn noen ganger i allefall...
Anonym bruker Skrevet 7. september 2014 #15 Skrevet 7. september 2014 ja så enig!!! jobber hver helg, enten fredag kveld eller lørdag. Er student så må jo bare, og er glad jeg har en jobb for jeg trenger pengene! MEN jeg har aldri helgefølelse, så jeg gleder meg så utrolig mye til neste år når jeg begynner i jobb og kan få helgen og ferier tilbake :) Men mange mennesker jobber turnus, kvelder, netter og helger, så skal ikke klage for mye, dere er flinke alle sammen! Noen må holde hjulene i gang for Norge AS. Anonymous poster hash: 3132c...9fe HI her, ja jeg må jo bare jeg også! Har jobbet kveld, helg, natt og helligdager/merkedager siden jeg var 14. Er 25 nå, så glad utdanningen går mot slutten!! Blir lærer så noe kveld blir det, men mer på mine premisser Anonymous poster hash: 92760...d2c Samme her, jeg blir også lærer! gleder meg til å ha fri hver ferie uten å måtte styre med vakter og få ønskene nedprioritert fordi jeg er ung Anonymous poster hash: 3132c...9fe
me_87 Skrevet 7. september 2014 #16 Skrevet 7. september 2014 Jeg har det motsatte problemet! jeg VIL jobbe annenhver helg men har enda ikke fått noe. Syns det er greit å jobbe den helgen jeg ikke har sønnen min.
Mandala Skrevet 7. september 2014 #17 Skrevet 7. september 2014 Jeg jobber turnus, jobbet igår kveld. Men jeg syns faktisk ikke det gjør meg så mye. Jeg merker liten forskjell på hverdag og helg, sånn egentlig.
Anonym bruker Skrevet 7. september 2014 #18 Skrevet 7. september 2014 Jobber kun mandag-fredag og har fleksitid, så må være der mellom 9 og 15, men kan jobbe 7-15 eller 9-17 eller hva som helst i mellom, som jeg selv vil En av fordelen med å ha høyere utdanning Anonymous poster hash: 2d2e0...343
kristinehufine Skrevet 7. september 2014 Forfatter #19 Skrevet 7. september 2014 ja så enig!!! jobber hver helg, enten fredag kveld eller lørdag. Er student så må jo bare, og er glad jeg har en jobb for jeg trenger pengene! MEN jeg har aldri helgefølelse, så jeg gleder meg så utrolig mye til neste år når jeg begynner i jobb og kan få helgen og ferier tilbake :) Men mange mennesker jobber turnus, kvelder, netter og helger, så skal ikke klage for mye, dere er flinke alle sammen! Noen må holde hjulene i gang for Norge AS. Anonymous poster hash: 3132c...9fe HI her, ja jeg må jo bare jeg også! Har jobbet kveld, helg, natt og helligdager/merkedager siden jeg var 14. Er 25 nå, så glad utdanningen går mot slutten!! Blir lærer så noe kveld blir det, men mer på mine premisser Anonymous poster hash: 92760...d2c Samme her, jeg blir også lærer! gleder meg til å ha fri hver ferie uten å måtte styre med vakter og få ønskene nedprioritert fordi jeg er ung Anonymous poster hash: 3132c...9fe Enig! Jobbet fem og et halvt år samme plass. Jobbet de fire siste åra på julaften med begrunnelsen: Du har jo ikke barn! Aaarg! I år har jeg fri etter å ha sagt opp denne jobben. Det blir fantastisk!!!
Anonym bruker Skrevet 7. september 2014 #20 Skrevet 7. september 2014 Begynner om nøyaktig fem minutter. Er så lei av helgejobbing! Glad det bare er midlertidig mens jeg er i utdanning! Når jeg får barn skal jeg aldri jobbe helg mer om det ikke er krise!!! Andre som jobber i dag? Hva gjør dere andre på Lørdagskvelden? Misunnerlig på dere som sitter hjemme med barn ❤❤❤ Var på jobb omtrent hver helg mens jeg opparbeidet meg permisjonspenger.. Lørdag og søndag, av og til doble vakter, har en datter på 5 i tillegg til en baby nå. Har ikke sympati med deg, sorry.. Men så var jeg i en jobb jeg trives i da. Anonymous poster hash: e25fd...a96
kristinehufine Skrevet 7. september 2014 Forfatter #21 Skrevet 7. september 2014 Begynner om nøyaktig fem minutter. Er så lei av helgejobbing! Glad det bare er midlertidig mens jeg er i utdanning! Når jeg får barn skal jeg aldri jobbe helg mer om det ikke er krise!!! Andre som jobber i dag? Hva gjør dere andre på Lørdagskvelden? Misunnerlig på dere som sitter hjemme med barn ❤❤❤ Var på jobb omtrent hver helg mens jeg opparbeidet meg permisjonspenger.. Lørdag og søndag, av og til doble vakter, har en datter på 5 i tillegg til en baby nå. Har ikke sympati med deg, sorry.. Men så var jeg i en jobb jeg trives i da. Anonymous poster hash: e25fd...a96 Hvorfor tror du at jeg jobber helger da? Prøver å bli gravid, så har akkurat samme grunn som deg bortsett fra at jeg ikke har barn fra før! Trives med jobben fordi jeg har hyggelige kolleger og jeg er flink og mestrer jobben, men kunne jeg jobbet kun i ukedagene hadde jeg heller valgt det... Må være lov å klage og være litt frustrert når det er femte helga på rad med doble vakter i tillegg 😉 Tar meg fri nå til helga, men blir mye helg når jeg tjener dårlig...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå