Gå til innhold

Blødninger..

Anbefalte innlegg

Jeg har småblødd i en to-tre uker nå. Er ca 11 uker på vei. Det begynte som bare litt, men blitt mer, men heller ikke mye. Ikke som vanlig mensen. Er som oftest også brunt, men ferskere innimellom. Og har hatt mensensmerter, som for så vidt har avtatt de siste dagene.

Jeg har tenkt på spontanabort, men har fortsatt gravidsymptomene, ømme pupper, kvalm hele tiden!, trøtt, mistet lysten på en god del mat og drikke.

Skal til lege på mandag, men lurer på om noen andre har opplevd det samme ? 

Anonymous poster hash: 003d1...2a3
Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144167106-bl%C3%B8dninger/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det har jeg :) 

fikk ei jente i 2013, hadde masse smøblødinger, brun utflod leeeeenge. det stoppet opp når jeg var ca halvveis i svangerskapet. Jeg har også mistet 2 ganger, en SA og en MA, de var også helt like med småblødinger osv. 

Nå er jeg gravid igjen, og småblør og spotter igjen. Det trenger ikke bety noe, jeg er ikke veldig bekymret. Jeg pleier å skaffe meg tidlig UL hos gynekolog, slik at jeg får bekrefte at det står bra til. 

Hvordan går det ?

jeg fant ut at jeg er gravid på torsdag, å begynte å blø på lørdagen.

Det var litt blod de første timene, men ikke mye, og det ble mindre og mindre etterhvert.

Kommer litt blod i dag også, men såpass lite at jeg bruker bare string truseinnlegg, 2-3 i løp av dagen.

( bare rent og rødt blod, ingen klumper eller andre farger)

Skal til legen i morgen å håper virkelig at alt er bra med spiren og at dette er normalt/ ufarlig.

Annonse

sluttet å blø i natt, begynte igjen nå nettopp men forsatt lite og lyst blod.

tok urintest som var negativ, så jeg har vell mest sansynlig mistet..

venter på svar på blodprøven

nykliptgress: legene kan ikke gjøre noe om det er en sa, du kan jo se det litt ann og ringe om det blir verre smertemessig eller om du begynner å blø mer.

Om du føler at du beskymrer deg, så e det bedre å ringe slik at du lettere kan slappe av

krysser fingrene og håper det går bra med deg :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...