Gå til innhold

Har dere annonsert babynyheten på Facebook?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor/hvorfor ikke? Hva skrev dere da dere annonserte nyheten?

Anonymous poster hash: 8e81a...514

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, tenker at det ikke er alle som har noe med det som er på face og på face blir det jo ikke delt med bare venner, men også venners venner...:s :( jeg ser jo saker som mine venner har kommentert hos folk som ikke er mine venner og dermed ser jeg også innlegget, derfor kommer ikke jeg til å gjøre det..

Skrevet

Tenkte det var like greit 😊 folk ser magen vokse og folk lurer så like greit å dele den gode nyheten der! 😊👍

Skrevet

Nei har ikke gjort det, men ingen spesiell grunn egentlig.

Skrevet

Jeg hadde ikke lyst til å dele nyheten på Facebook, jeg begynte faktisk å grine da jeg så en kollega hadde postet et innlegg på veggen min om graviditeten. Ikke fordi det er så utrolig hemmelig, men jeg setter stor pris på å fortelle det til folk ansikt til ansikt! Fikk fjernet innlegget med en gang og nå må jeg godkjenne innlegg før de syns på veggen min:)

Skrevet

Først hadde jeg bestemt meg for å ikke gjøre det, men så sprakk boblen. Men det kom ikke ut før jeg var i uke 24. 

Anonymous poster hash: ce003...ff4
Skrevet

Nei, har og sperret veggen min. Vi venter med å dele på Facebook til babyen er komt til verden :-)

Skrevet

Jeg er nå i uke 20, å har fortsatt ikke planer om å fortelle det på FB. Vi lar jungeltelegrafen gå sin gang istede. ;) Jeg har også sperret veggen min, sånn at jeg skal ha kontroll. :) Også har jeg sakt ifra til flere at vi ikke ønsker å si noe på FB.

Jeg tenker nærmere jul å legge ut et bilde av sambo og meg med mage, så kan folk få seg en overraskelse istede. :)

Skrevet

Nei. Jeg er ikke komfortabel med å annonsere graviditeten der.

Skrevet

Ikke annonsert noe enda. Samboeren vil gjerne dele nyheten på facebook. Men jeg vil vente litt til. De som betyr noe for oss, familie og venner, har fått vite det. Tror vi venter til etter UOL.

Skrevet

Har ikke annonsert det enda. Gjorde det med de første i uke 12 men denne gangen er det litt mer privat:-) uvisst av hvilken grunn. Men alle som Spør får ærlig svar, det er jo ikke hemmelig.

Skrevet

Ja, når jeg var 20 uker. Gjorde ikke det med første, men følte det var så mange som så på magen og ikke turte å spørre. Så da slapp jeg nyheten på FB, så trenger ingen lure lengre :-)

Skrevet

Har ikke annonsert det på facebook, nei, kommer ikke til å gjøre det heller. De som står meg nær, får uansett vite om graviditeten.

Skrevet

Nei, jeg har ikke annonsert noe på Facebook, og kommer ikke til å gjøre det. Synes ikke slikt passer seg på Facebook. Jeg er vel mere privat. For det er mange rundt meg som ikke vet noe om det også. Kun de nærmeste.

Skrevet

Det føles ikke naturlig for meg/oss. Vi kommer da heller ikke til å skrive noe der når barnet blir født og ikke legge ut bilde der. Det blir for offentlig syntes jeg. Har tross alt en del venner der som ikke er så nærme og ønsker ikke å legge noe på nettet om dette. Å skrive i forum under alias føles annerledes. Godt at vi er forskjellig:)

Skrevet

På Facebook har jeg bare nære venner og familie så der annonserte vi det på et vis:-P

Jeg delte et innlegg fra ei som hadde vært gjennom prøverør, og skrev at det var godt å lese noen tanker om det vi hadde vært gjennom og at vi gledet oss til vårt etterlengtede gull som kommet i november :-)

Skrevet

Med de to første gjorde vi det. Var nippet med å gjøre det med nr tre ifjor som vi mistet i 2 tri, heldigvis så hadde vi ikke skrevet noe. Denne gangen har vi valgt å ikke gjøre det. Tenker også det er litt privat. FOlk vi møter får jo vite det (de er jo ikke blinde, hehe). Har dessuten folk vi kjenner på facebook som sliter med å bli gravide/beholde og syntes ikke det er noe koselig å "skryte". Men har flere veninner som er gravide nå og som har lagt det ut, jeg syntes at det er koselig for dem og "liker" og kommenterer:) Men tror vi lar vær denne gangen for vår del!

Skrevet

Det er nok det jeg er mest redd. At jeg annonserer det på Facebook og mister. Det er det flere av mine kjente som har gjort. Og da er det vondt nok å måtte ta det med de nærmeste, om man ikke skal offentliggjøre på Facebook også.

Skrevet

Det er nok det jeg er mest redd. At jeg annonserer det på Facebook og mister. Det er det flere av mine kjente som har gjort. Og da er det vondt nok å måtte ta det med de nærmeste, om man ikke skal offentliggjøre på Facebook også.

Enig! Man vet aldri.. Og tenk hvor grusomt det må være å forholde seg til alle de folka man ikke er nær i det hele tatt på Facebook.. Hadde blitt for mye for meg! Så her annonseres ingenting før han er ute for å være på den sikre siden! Men som regel går det jo bra, så skjønner at folk vil dele den gledelige nyheten i svangerskapet og. Man må gjøre det man føler er riktig for seg selv :)

• 2 uker senere...
Skrevet

Nei. Har ikke turt. Jeg har risikosvangerskap og min første baby dro til englehimmelen. Så kommer nok når baby er ute og alt står bra til 😊

Skrevet

Nei ikke enda, men vi kommer til å gjøre det når vi har vært på ultralyd og vet at alt er greit med lille. Litt trist å legge ut noe feks nå, også skulle på UL om et par uker og det viser seg at det er noe galt. Er det noe galt, vil jeg heller ha graviditeten mer privat. 

Skrevet

Jrg gjorde det da samboers X truet med å Gjøre det og ødelegge for oss. Hun var sint på noe mtp stesønnen min.. Dritt dame, men ja nå er det gjort. Og så går det som det går. Blir ikke flere statuser om lillespiren da :-)

Skrevet

Jeg annonserte det ved 8 uker, etter første ultralyd, med min første! Var i ekstase og klarte ikke holde tett! Denne gangen så tar jeg det litt mer med ro. Alle de nærmeste vet, og jeg har fortalt en del folk jeg har møtt og noen på jobben. Men ettersom jeg ikke har hatt ultralyd ennå så vil jeg vente litt. Har ultralyd om 2 uker og da kommer jeg til å publisere det, sammen med hvilket kjønn jeg venter :) Da kommer jeg også til å fortelle det til dattera mi som snart er 3 år.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...