Anonym bruker Skrevet 6. september 2014 #1 Skrevet 6. september 2014 Har en som en født i slutten av februar som keg er veldig usikker på om jeg skal kjøpe vinterdress til. Hva tror dere? Vil hun få no særlig bruk for den når ho ikke kan gå? Anonymous poster hash: ec206...82c
Anonym bruker Skrevet 6. september 2014 #2 Skrevet 6. september 2014 Vår hadde vinterdress. Akte og lekte ute fra Han var 6-7 mnd Anonymous poster hash: fb8eb...0ef
Anonym bruker Skrevet 6. september 2014 #3 Skrevet 6. september 2014 Kommer vel an på om dere skal være ute og leke? Om hun skal i barnehage i løpet av vinteren trenger hun det i alle fall. Anonymous poster hash: 177f8...a9a
Anonym bruker Skrevet 6. september 2014 #4 Skrevet 6. september 2014 Men sko kjøpte vi ikke før han kunne gå. Brukte stonz. Anonymous poster hash: 177f8...a9a
Elsker livet Skrevet 6. september 2014 #5 Skrevet 6. september 2014 Våre har hatt uteklær fra de var 5-6 mnd. gamle. Både for at de skal slippe å sitte i en vogn hele tiden, komme ned og velte seg på bakken, og fordi de ble båret på ryggen eller satt i pulk når vi var på tur.
Anonym bruker Skrevet 6. september 2014 #6 Skrevet 6. september 2014 Hvis du har planer om at barnet skal være ute og få kjenne litt på sine omgivelser, så bør du ha utedress, men frem til de går, trenger du ikke nødvendigvis sko. Det er fint å sitte å grave i sandkassa og etterhvert kjenne på snøen, ake, være på tur osv. Vi brukte sko ute fra barnet var 10 mnd. Da hadde hun begynt å stabbe litt rundt ved å holde seg fast i ting. Det er umulig å gå i de sokkene. (prøv et par duntøfler uten såle - så vet du hva jeg mener). Anonymous poster hash: f037c...f70
Anonym bruker Skrevet 6. september 2014 #7 Skrevet 6. september 2014 Vintersko trenger du ikke før barnet går. Dress kan være kjekt å ha da. Anonymous poster hash: 48257...844
Anonym bruker Skrevet 6. september 2014 #8 Skrevet 6. september 2014 Skal ungen sitte i vogn hele vinteren, eller bare være inne? Fra de kan sitte oppreist er det jo kjempeartig for dem å få komme ned på snøen og herje litt rundt ute for de og. Anonymous poster hash: 7ffdd...030
Anonym bruker Skrevet 6. september 2014 #9 Skrevet 6. september 2014 Hadde dress og brukte Stontz på beina. Anonymous poster hash: 25714...c2b
Anonym bruker Skrevet 6. september 2014 #10 Skrevet 6. september 2014 Har et januar og et februarbarn og vi brukte mye dress den vinteren de fylte året selv om de ikke kunne gå. De var jo med ut, satt litt i babyakebrett (på en skinnfell), krabbet litt i snøen, satt på fanget når vi var på tur og spiste matpakke osv osv. Da vi kom til påsketider var de masse ute i vinterdressen, hver eneste dag. Anonymous poster hash: 6e82a...352
Anonym bruker Skrevet 6. september 2014 #11 Skrevet 6. september 2014 Mine har hatt reimadresser siden de var 4-5 mnd. Var mye ute både på hytta, fjellturer og skiturer. Har brukt mye akebrett fremfor vogn når dem har vært våken (lammeskinn i akebrettet), og de har fått lekt i sneen hele veien. Vi kunne ikke klart oss uten, men vi er mer ute enn inne. Så det kommer jo an på bruket. Vi har ikke kjøpt sko før de kunne gå, brukte "utetøfler" som var vind og vanntett. Funket veldig fint, og opplevde at barna var varmere på beina da, enn etter de begynte med sko. Anonymous poster hash: b8c14...ea8
Anonym bruker Skrevet 7. september 2014 #12 Skrevet 7. september 2014 Har en som en født i slutten av februar som keg er veldig usikker på om jeg skal kjøpe vinterdress til. Hva tror dere? Vil hun få no særlig bruk for den når ho ikke kan gå? Anonymous poster hash: ec206...82c Vi har hatt vinterdress, men jeg vet ikke hva annet jeg skulle brukt? Det blir jo kaldt, så ungen må ha klær på bena brukte vi "skoposer" med samme stoff og for som boblejakker. Kjøpte de på Cubus mener jeg å huske. Hadde noen andre skoposer også, men de var enten for tynne eller kronglete å få på. Sko trenger de jo ikke hvis de ikke kan gå Anonymous poster hash: 6e14e...d60
Elskerhøsten2014 Skrevet 7. september 2014 #13 Skrevet 7. september 2014 Ikke sko,men min er født i februar, så han hadde vinterdress fra Februar til midten av April , kommer jo an på når de er født også,neste vinter igjen så var han 9mnd,så da hadde han vinterdress og stones eller hva det heter i år er han nesten 2 år,da da blir det vintersko også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå