Gå til innhold

Jeg er så spent! Flere som skal i gang med ivf/icsi nå?

Anbefalte innlegg

Skal begynne på puregon når mensen kommer. Jeg venter mens i morgen eller mandag. Aldri før har mensen vært sååå velkommen! :P

Prøver å være litt realistisk da, men det er jo spennende og være i gang.

Han har litt late og få svømmere, jeg har cyster på eggstokkene, så de må passe på at jeg ikke blir overstimulert. Så vi er vel helt ideelle for icsi.

Er det flere som skal i gang nå når mensen dukker opp?

Fortsetter under...

Annonse

mam&mam: Masse lykke til! Krysser fingrene for dere, og håper på klaff :smilorange:

Jeg fikk mensen i dag, så regner med at jeg starter på puregon i morgen.

Syns du uttak er vondt? Er man sykmeldt fra uttak til og med den dagen man setter inn?

Er så redd for stress ol. Men man skal vel leve som normalt. Men er vel noe med det når man har forsøkt så lenge, så vil man jo bare gjøre alt rett. Hehe huff... tar altfor mye tanker dette...

Uttak kan være vond men ikke hos alle så d e inviduelt. Uansett om d e vondt så kan du få mer dop om du ønsker. Så ingenting å grue sæ :) Du får sykemld fra uttak til innsett. Etter innsett ska man leve normalt, fikk beskjed at om man holder på med ekstremsport så burde man la være men ellers ikke noe å ta hensyn til utenom spise som gravid..

Så spennanes!! Uttak e jo ikke godt, men det e ikke sånn at æ grua i den forstand... Får jo medisina så man e rimelig susa :P

Hos oss kan må få sykmelding lengre, spørs litt på koss jobb man har å sånn :) lykke te med oppstart av medisina :)

Er i gang med sprayingen. Dette blir mitt 4 og siste forsøk så håper virkelig det går bra denne gangen. Ble gravid på første, mistet i uke 13. Avbrutt nr 2 ,kjemisk 3 og nå i gang med 4:) Uttak i oktober da:)

Annonse

Hei, jeg er også kjempespent. Har ventet på en forsinket mensen i fire dager for å starte med medisineringen til IVF. Og idag kom endelig mensen. Virket nesten som om når man ikke vil ha mensen så kommer den og når man venter på den så lar den vente litt ekstra på seg. Det kan godt hende at det blir icsi for oss også, men de vil se det ann til egguthentingen. Hvor er det du går til behandling?

Endret av lundine

mam&mam: oj så spennende! Lykke til med innsett 😄

lundine: skikkelig typisk at mensen er forsinket når man venter på den. Ja de sa icsi på oss også, men helt sikre kunne de ikke være før den dagen kom.

Vi går til ivf klinikken Oslo.

Dere?

Gjest *HappyGoLucky*

Venter på mens som er forventet i dag eller i morgen, så fort den kommer er det oppstart på gonal-f 2syklusdag :D er første forsøket vårt så utrolig spent :) skal ha ICSI på maigaard i Danmark :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...