Anonym bruker Skrevet 5. september 2014 #1 Skrevet 5. september 2014 Kom over navnet Valamar. Hva synes dere? Jeg liker ikke Valdemar fordi det er så likt Voldemort;) Dette var bedre, synes jeg;) Anonymous poster hash: 5aaec...8fa
Rubella Skrevet 5. september 2014 #2 Skrevet 5. september 2014 Hm. ikke hørt før. Ikke begeistret dessverre. Tenker på Walmart..
trøndermammasnart Skrevet 5. september 2014 #4 Skrevet 5. september 2014 Nei, nei, nei. Og forresten: Voldemort var jo kul da:)
Leirha Skrevet 6. september 2014 #5 Skrevet 6. september 2014 Valamar høres nå veldig ut som Valdemar. Ihvertfall på min dialekt.Så for meg blir det bare en annen versjon p skrive et på.Noe jeg finner rart. Liker når navn skrives som de skal skrives så en slipper å måtte stave hver bidige gang.
Aquali Skrevet 6. september 2014 #6 Skrevet 6. september 2014 Når jeg leste navnet så var første assosiasjonen min Voldemort, og det var før jeg leste teksten, så jeg hadde nok vært litt skeptisk.
Jentebror Skrevet 6. september 2014 #7 Skrevet 6. september 2014 Ikke hørt før. Får ikke helt bestemt meg for om jeg liker det eller ikke. Tror det blir bedre og bedre for hver gang.
Frøken Ubesluttsom Skrevet 7. september 2014 #8 Skrevet 7. september 2014 Likte det ikke noe særlig. For meg høres det mer ut som slæng for Valdemar på dialekt. Ikke spesielt fint.
trøndermammasnart Skrevet 7. september 2014 #9 Skrevet 7. september 2014 Kjæresten min sa " kan han ikke hete Voldemort da?" når jeg sa navnet
Anonym bruker Skrevet 7. september 2014 #10 Skrevet 7. september 2014 Kan ikke fatte at noen vil kalle en søt baby for Valamar. Passer bedre på en semiskummel hund. Anonymous poster hash: 7cf01...815
Elskerhøsten2014 Skrevet 7. september 2014 #11 Skrevet 7. september 2014 ikke pent, mye penere med valdemar, rart du ikke liker det,nesten likt
Anonym bruker Skrevet 7. september 2014 #12 Skrevet 7. september 2014 Synes Valdemar er helt grusomt, og synes ikke Valamar var så mye bedre Anonymous poster hash: 2c648...344
Giss Skrevet 8. september 2014 #13 Skrevet 8. september 2014 Egentlig litt stilig - selv om det er totalt fremmed også. Fikk et bilde i hodet av et brødrepar hetende Viljar og Valamar.
Cate Amelie Skrevet 8. september 2014 #14 Skrevet 8. september 2014 Kan ikke fatte at noen vil kalle en søt baby for Valamar. Passer bedre på en semiskummel hund. Anonymous poster hash: 7cf01...815 Har du noen gang tenkt på at denne søte babyen skal bli voksen? Til HI: Valamar er ikke min smak, men kan absolutt fungere
Anonym bruker Skrevet 8. september 2014 #15 Skrevet 8. september 2014 Ikke mange positve her, gitt;) Jeg liker det ikke noe særlig selv. Var egentlig ment som et forslag til de som liker Valdemar, kanskje ville de like denne "varianten". Jeg synes ingen av de er fine, men synes Valamar var litt bedre enn Valdemar. Og hadde ikke hørt det før, så ville dele det. Synes selv det er gøy når noen kommer med nye navn og varianter som kan gi inspirasjon:) Anonymous poster hash: 5aaec...8fa
Giss Skrevet 9. september 2014 #16 Skrevet 9. september 2014 Ikke mange positve her, gitt;) Jeg liker det ikke noe særlig selv. Var egentlig ment som et forslag til de som liker Valdemar, kanskje ville de like denne "varianten". Jeg synes ingen av de er fine, men synes Valamar var litt bedre enn Valdemar. Og hadde ikke hørt det før, så ville dele det. Synes selv det er gøy når noen kommer med nye navn og varianter som kan gi inspirasjon:) Anonymous poster hash: 5aaec...8fa Er det en variant av Valemon?
Anonym bruker Skrevet 9. september 2014 #17 Skrevet 9. september 2014 Usikker du. Trodde det var en variant av Valdemar, men når jeg søker på navnet finner jeg ingen ting (bare hotell). Valemon er jo igrunn enda finere, da! Men vet ikke om det er noen som heter det, andre enn denne isbjørnen.. Anonymous poster hash: 5aaec...8fa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå