Gå til innhold

Ammetåke eller noe galt med meg?

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg føler meg så utrolig fjern om dagen. Gutten min er 7 uker nå og jeg er 4 barns mamma. Poenget er at jeg er litt småtrist fordi jeg knapt henger sammen. Jeg er sliten, trett og virkelig fjern. Tok meg selv i å koble helt ut da jeg nylig sto og snakket med en bekjent på butikken. Jeg fikk ikke med meg i det hele tatt hva hun sa, var helt i andre tanker, og til slutt gikk jeg visst midt i en setning. Er det mulig? når jeg kom ut,tenkte jeg "oi, hva gjorde jeg nå??". Noe så pinlig, hun blir det flaut å se igjen, for å si det slik.

I tillegg til slike hendelser som dette, samt at jeg glemmer og er distre som bare det nå, så føler jeg liksom at jeg er på utsiden av meg selv. Jeg er likesom ikke helt til stede, om dere skjønner. Jeg har for mye program og sliter med å organisere dagene, for det er så mye med å levere, hente og bringe og jeg henger bare ikke med. Jeg vet ikke hva som skjer med meg, hoveproblemet er rett og slett at jeg ikke føler meg tilstede. Jeg er fjern, utenfor meg selv og sier mye rart.

Ammetåke eller er det noe galt?

ps. er ikke deprimert altså.

Anonymous poster hash: 2fefd...915
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du bør kanskje gå til legen og ta full blodprøve screening for sikkerhets skyld? Kanskje lave jernlagre kan gjøre deg så utmattet? Høres ikke godt ut...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du bør kanskje gå til legen og ta full blodprøve screening for sikkerhets skyld? Kanskje lave jernlagre kan gjøre deg så utmattet? Høres ikke godt ut...

Mm-mm, takk for svar. Legetimen ble bestilt i går. Skal dit om halvannen uke. 

Jeg glemmer forresten å si at jeg er fullt tilstede for barna mine, klarer bare ikke henge med i det sosiale. Tuller det til veldig mye....Merker jeg kaver mye med å få så lite tid til meg selv.

Anonymous poster hash: 2fefd...915

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med 4 barn gir du vel alt du har der...er ikke lenge siden fødsel så er ikke rart det er som det er heller:) Lykke til! Var forresten veldig fjern jeg også, men har bare 2 barn så befant meg for det meste i sofaen med minsten mens far tok det meste med eldste..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt at du bestilte en legetime for sikkerhetsskyld! :) Men med fire barn og syv uker siden fødselen er det ikke rart at du har det litt sånn. Jeg har også vært helt fjern, er det innimellom nå også, og vi har bare én jente på seks uker. Til og med samboeren har vært helt borte de første ukene etter fødsel, da vi skulle sette oss i bilen for å kjøre så satte han seg i passasjersetet i stedet for førersetet :P Da begynte jeg å lure... Og én annen gang gikk han på toalettet og kastet noe i doen i stedet for å gå på kjøkkenet å hive det, så måtte han ta det ut med en plastpose, hehe... :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...